Mooi hoor meiden! Wat een verschillen ook! Ik heb trouwens ook het gevoel stil te staan! Maar daar komt wel verandering in, uiteindelijk! 15 weken: Bekijk bijlage 184830
Frenzy, als ik net boven je schaambot kijk zie ik daar juist meer bolling. Heb jij sterke buikspieren? Leliana mooi!!
Ik moet ook maar weer eens een foto plaatsen! ga ik morgen eens doen. Merk wel dat mn buik een beetje aant groeien is nu!
Goedemorgen, Net weer even een plaatje geschoten. Vandaag 17 weken en 2 dagen... Bijna op de helft (Bijna 1 kilo aangekomen... hoeveel gaat dat worden)
Vraag ik me ook af in jouw geval.... bijna op de helft... hoe zit dat eigenlijk bij een drieling... (vraag ik me opeens af) aanvulling: bedoelde je buik he.. niet de kilo's...
Dat is toch harstikke goed met 3 kleintjes in je 1 kg dat ben ik nu ook aangekomen met 1 kleintje in mij haha
Leske wat een mooie fotoos! Haha Josagi ik ben al meer aangekomen en maar 1 kindje En ik heb ook nog lang niet zo'n buik als de meesten hier dus het zit nog ergens anders ook.. Mijn buik is nu eigenlijk amper zichtbaar, hij lijkt alleen maar kleiner te worden?!?
Mooie foto Leske! Knappe meid is Joosje! En Josagi ik vind dat je een mooi buikje hebt hoor voor een drieling! Ik ben al 4 kilo aangekomen en ben nu 14 weken zwanger van toch echt maar 1 kindje haha. Maar ik was dan ook flink aan het lijnen vóór ik zwanger werd en moest daarmee stoppen, daardoor kwamen er al 2 kilo's aan, plus ik ben een snoepkont, dus dat is ook nog eens een kilo, én ik sport niet meer...weer een kilo hahaha zo praat ik het maar een beetje goed voor mezelf...