Nienkiej: wat ben jij nog slank! Ik zie nog helemaal geen buik! Guusje: mooie buik hoor meid!!!!! En de rest van de buiken die voorbij zijn gekomen: ook mooi!!! Ik zal vanavond weer even nieuwe buikfoto maken en die zal ik vanavond of morgen wel uploaden!
@Eveline1986 Nou idd zeg, het begint nu ook echt te groeien bij mij haha. Is echt een verschil met andere zwangere vrouwen die even ver zijn, zo gek . Maar komt helemaal goed!
Mooie buikjes weer hoor! Zal ook eens een foto proberen te plaatsen vanaf mn telefoon.. Heb ik net gemaakt.. Bijna 19 weekjes..
@ Nienkej gelukkig ben ik niet de enige met zo'n klein buikje! Bij mij zie je maar een klein heuveltje, en heb het idee nu even een weekje stil te staan!
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting Hier met 12 weken en 5 dagen. Nu bijna 15 weken, maar weet niet of er nou al veel verschil in zit hihi. Hoop dat ie een keer gaat groeien!
@zebra, mooie buik hoor...wees maar trots @naomi, je ziet het ook al zo goed he! Is zo fijn om nu gewoon lekker trots mt je buik te kunnen lopen. @stephanie, even een nieuwe foto maken dan he mooi figuur in ieder geval
Ik zal mijn buik hier ook maar eens neer zetten EINDELIJK!!!! Ben er al super trots ook, ben best dun maar die buik gaat als een speer,
Nou, hier weer een nieuwe foto, vrijdag gemaakt met 18 weken en 3 dagen... Lijkt wel alsof mn buik de laatste week superveel is gegroeid!!!
zie hier hele mooie dikke buiken voorbij komen.... en snap er eigenlijk helemaal niets van... Denk dat ik maar weer eens ga testen... "ben ik echt wel zwanger".. Raak er gewoon wat onzeker door..... nouja woensdag echo... iig ben jaloers op jullie buiken dames!!!!
Seth ik deel je mening volledig haha.. hier ook nog geen buikje hoor. Mensen zien ook nog niet dat ik zwanger ben.