pfff ben echt op van de zenuwen...kots heel de avond al alles bijelkaar van de zenuwen.... owja tis inderdaad mn 2de
Mooie buikjes dames! Echt bizar he, dat het zo vroeg 'bij de meeste' al zo groeit (al zijn het alleen maar darmen).
Eindelijk het Maart buikjes topic! Al mooie buikjes voorbij zien komen! Ik zal ook weer eens een foto maken
Twee (slechte) foto's van mijn buik vandaag. (13w2d) Even om te laten zien dat het nogal kan schelen hoe goed je het kunt zien, afhankelijk van of ik op mijn houding let, of niet, haha!
Stomme vraag misschien, maar hoe krijg je die foto's zo mooi naast elkaar? Upload je ze hier 1 voor 1 of zet je ze in een ander programma al naast elkaar? Leske
@Leske: jij hebt ook al een mooi buikie meid! Over die foto's, geen idee. Ik denk dat dat ze dat in een ander programma naast elkaar hebben gezet...
Hey ik doe het ook in paint, open de eerste foto daar en doe ik plakken vanuit... En dan kun je er een nieuwe foto selecteren!
woei wat leuk zeg voel me al stukken beter, zo raar is een buikje hebben nu al duidelijk toch niet en mooie buikjes ook zeg, het is ook echt duidelijk van zwanger zijn!! Cool blijf deze goed volgen en misschien post ik toch wel wat!