pioentje, idd erg bescheiden maar wel mooi! Jael, jij hebt idd nog bijna geen buik! Als ik dan met mezelf vergelijk... Ik zal dit weekend ook weer s een buikfoto plaatsen!
Mooi hoor Pioentje!!! Mijn buik is giga in vergelijking. Wonderbaarlijk dat in allebei de formaten een mooi, klein kindje groeit. Geniet ervan. Liefs, Leske
Morgen 20 weken: Bekijk bijlage 192028 Ik moet mezelf er nu echt toe zetten om af en toe een foto te maken, dat was in mijn vorige zwangerschap wel anders
Leukkk al die buikfoto's. Ik dacht ik ga dr ook maar is eentje plaatsen. En wat een grote verschillen met buiken. Deze foto is vandaag gemaakt. Bekijk bijlage 192049
@leske, thanx, maar ik wordt er soms een beetje onzeker van...ik hoop dat alles goed groeit! Fijn weekend!!
En wij bij het maart mama 2012 forum maar afvragen waar die meiden blijven... Maar hier zijn ze dus Mooie buikjes dames!
@pioentje: aah je hebt toch een mooi buikje. En het groeit vast allemaal wel goed. Ik heb dat ook af en toe hoor, zeker als je de buiken om je heen ziet. @frenzy en rens: haha, is het zo rustig dan op het topic? Ik praat eigenlijk helemaal niet bij een maart topic. Heb het wel even gedaan maar toen kreeg ik het heeel druk, en de misselijke periode brak aan dat ik me er niet meer toe kon zetten. En eigenlijk daarna niet meer gedaan.
Pioentje mijn buik is niets groter dan die van jou! En woensdag bij de 20 wkn echo was onze uk echt gewoon precies goed op schema qua groei dus dat zegt allemaal niets!
Meisjesmama, nou steek je me weer de ogen uit met zo'n mooie jurk. Mooi buikje en ook een mooi figuur nog steeds. Linnie, het is erg gezellig, wel druk met schrijven. Je bent van harte welkom! Waar Rens en Frenzy op doelen is dat de maart mama's al 14 jongens en slechts 4 meisjes verwachten. Bizar bijna. Meisjesmama en jij verwachten een meisje vandaar Pioentje, nog een beetje bescheiden maar dat zegt niets. Een enkel groeispurtje en je buikje schiet zo naar voren
Mijn buikje! Nouja.....BUIK! 17 weken en 2 dagen (de foto heb ik stom genoeg 19+2 genoemd maar zover ben ik nog niet eens hahahahaha)
hey meiden, ik moet eerlijk toegeven dat ik nu pas voor het eerst dit topic bekijk .... En wat een mooie buikjes heb ik voorbij zien komen! En wat veel megaslanke dames hebben we in ons maartcluppie! Ik ben echt niet dik, maar als ik dat zie....hihi. Nou ik kom dan ook meteen maar even 1 fotootje plaatsen. 19 weken: