Nou lautjuh mijn spijkerbroek niet, maar komt volgens mij omdat deze hoog sluit.. Maar vind het zelf ook maf dat en ergens een beeb in verstopt zit . Hihi
Ben wel een klein beetje jaloers hoor. Ik krijg steeds te horen of het er echt geen 2 zijn. En zooo jij groeit hard. En moet je al bijna? Wordt er doodmoe van soms.
aaah maar dan zie ze tenminste wel dat je zwanger bent, wees er gewoon trots op als ik een straks shirtje draag zie je dus een mini bolletje, mijn vriend gisteren woooooow je buik is echt al mega hahahaha
Bekijk bijlage 195428 Vandaag wezen zwemmen, eerst maar even bikini gepast. Lijkt wel groter als vanochtend
@angela V: Wat een verschil. bij mij is er nauwelijks een buikje! Gelukkig voelen we de baby lekker trappelen zo nu en dan, anders zou ik bijna gaan twijfelen...
Ja he, moet ook zeggen dat het best hard gaat bij mij, maar dat het met de dag lijkt te verschillen. Ene keer is ie weer iets minder dik en andere keer is ie zoals op de foto. Weird...
oh ja dat zal wel! Van mij mag hij best wat groeien, maar goed. Over een paar weken heb ik vast ook niets meer te 'klagen'
Bekijk bijlage 195829 Deze foto is van mn fotoshoot toen ik 18,5 week was... Kreeg vd week deze foto binnen en wou m hier ff delen... Met 30 weken ofzo wil ik nog een shoot!