@ Leske; dan heb je een 'diepe' navel... Hier erg 'ondiep' en plopt er al bijna helemaal uit... @ zonnebanken; zoals Anna zegt; het gevaar is dat je een zw-schap masker krijgt (wat altijd zichtbaar kan blijven). Hier heb ik geen last van, maar dat weet je natuurlijk niet van te voren.... Sorry voor het off topic meiden
@zebra: hihih bedankt, isabel moet altijd op de foto en onze golden staat er ook vaak op hihih. ze zullen het leuk vinden
Navel: Hier ook een ondiepe navel dus is ook al bijna helemaal naar buiten geplopt! Hier mijn buikie van vd week, met nog 25 weken... Bekijk bijlage 203164
@ Naomi; Mooie buik hoor en mooie dochter, die aan de wandel is! @ Beesie; mooi bol hoor, echt duidelijk (mijn buik is echt veel hoger lijkt wel, of platter?) Maar pjieuwww gelukkig nog iemand met een uitplopende navel
Waaaauw heb weer even alle foto's gezien! Mooie buikjes zeg. Zal morgen ook eens even wat foto's maken van mijn buik!
Ik vind hem nog vrij bescheiden voor 27 wkn of valt dat wel mee?? Heb het gevoel dat jullie buikjes allemaal veel groter zijn haha
nou zoals ik het zo zie is die van jou wel wat groter dan de mijne. en jij loopt 2 weken voor dus volgens mij prima ''op schema''!