cvermeulen: wat een bescheiden klein buikje zeg! Wendaa: mooie buik hoor, en met 6 kilo is niks mis hoor! Ik heb er al 11 bij! maar had iets ondergewicht moet ik zeggen dus nu zit ik goed... Maar ik ben ook maar 1.68...
Dankje hier tot nu toe 7 kg aangekomen en had een normaal gewicht bij 1,75 gewicht 63kg voor de zwangerschap.
Mooi buikje ! Ik zie dat je bij mij uit de buurt komt en ook net zwanger bent geraakt voor de behandeling, wij zouden ook gaan starten maar hé hé toch gelukt , toevallig zeg ! cvermeulen, bescheiden buikje, maar errug mooi hoor ! lautjuh jij hebt ook al een hele flinke buik zeg ! Allemaal toch weer helemaal mooie bukiken en geen één hetzelfde.. zo mooi om te zien toch? Dat is juist wel zo grapppig van zo'n maand topic hè! Ik zit inmiddels opruim 11 kilo al ... heel gek te zien dat de weegschaal nu 63 aangeeft , maar ach het is het me zooooooo waard !
Beesie : Dank je wel ! Jt 82 : Inderdaad erg toevallig ! Waar kom je vandaan dan? En ja volgens alle gyn hebben we zoveel geluk gehad, er was me net een week eerder verteld dat ik niet of nauwelijks een eisprong had en de kans dus eigenlijk nihil was. En dat terwijl ik toern eigenlijk al zwanger was maar het nog niet wist ! heel bizar.. Enne 63 kilo.. Ik weeg nu 68.. maar ja had altijd al mijn curves ha ha
Das maar 6 kilo hè ? De helft hahaa, fijn toch ! Wij zouden gaan starten met de hormonen, heb nu bijna 2 jaar geleden een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en daarbij is 1 eileider verwijderd, heel veel gyneacologische klachten aan overgehouden en uiteindelijk bleek ik ook niet elke maand een eisprong te hebben Moest gaan starten bij de volgende mesntruatie in juli maar ipv het telefoontje naar het Zh om te starten moest ik dus zeeer onverwachts bellen voor een echo wonderen bestaan blijkbaar toch hè (oh en ik kom uit arnhem ) maar zal weer ontopic gaan !
Wat een verschillen he. Leuk om te zien. cvermeulen, wauw mooie buik! Wendaa, mooi buikkie en wat een leuke kerstboom Anna, jij bent zoooo slank. Je draagt mooi naar voren.
Sow.. het was al echt bijna 4 weken geleden dat ik een buikfoto had gemaakt, vond dat ik niet genoeg gegroeid was ofzo.. Nu zie ik de foto's en vind dat ik enorm gegroeid ben. Ik schrok er gewoon van! Geen wonder dat ik last heb van mijn buik, hij is gewoon enorm aan groeien! Vraag me af waar het gaat eindigen aangezien ik nog zo lang moet.. Vriend van ons zei: jij gaat echt een enorme toeter krijgen en ben er wel bang voor ja haha. Hierbij:
Moet jij zeggen, mevrouw Cupido! Maar bedankt voor het compliment! Ik draag nu inderdaad heel erg naar voren, terwijl ik vorige keer echt de breedte in ging (terwijl het qua jongen-meisje precies andersom zou moeten zijn!)
Wat een mooie buikjes weer allemaal. @cupido: je bent de laatste twee weken idd goed gegroeid, leuk hoor. Hier nog buik foto's van mij van 28+4 weken zwanger. Bekijk bijlage 209058 Bekijk bijlage 209059
@ Missiemaartje; idd meid, wat een verschil, mooi hoor! @ Cupido; mooi verloop meid en ook een strak lijntje hoor! Je draagt ook mooi! @ Anna; hihi ik geloof niet meer in bakerspraatjes! @ Linnie; mooie ronde buik hoor!