@all: bedankt , jullie ook erg mooie buiken (buikjes kunnen we het niet meer noemen toch) Mijn vriend heeft de foto gemaakt. Heb er ook wel een half uur stil voor moeten staan, maar ben wel heel gelukkig met het resultaat. Voor de buikfoto van de maand december ging ik niet meer redden, hij is op 31 december gemaakt. Ik heb hem nu ingestuuurd
Wat een mooie buiken zie ik voorbij komen! Hier ook weer eens een foto van mijn buik Bekijk bijlage 213724
eindelijk ook een foto van mijn buik.. ik ben 28 weken zwanger.. duurde lang voordat er een buik te voorschijn kwam! Maar nu kun je er niet meer omheen
Zo, net maar weer ff een fotootje gemaakt... vandaag met 32 weken en 2 dagen... T is nu aan de zijkant ook ineens helemaal rond! Echt een bolletje!!! Inclusief mn lelijke litteken in mn navel, als aandenken aan de operatie toen ik net zwanger was! Bekijk bijlage 214318
wow jouw buik is mooi rond beesie! van de voorkant lijkt mijn buik nog steeds gewoon dik ipv zwanger hahaha
Ik lees wel eens mee bij de maart mama's en ik zag dat jouw kindje nu iets achter zou lopen Zebra, maar je hebt echt wel een mooie buik al hoor! Ik ben zelf 30,2 weken zwanger en mijn buik is ongeveer even groot. Kan toch geen heel klein kindje in zitten zou je zeggen Succes iig bij de gyn.
Zebra: wow wat een mooie buik meis!!!! Ik zie dat je een zwangerschapspiercing in hebt! Zou ik eigenlijk ook doen maar nu is ie al dichtgegroeid, heb te lang gewacht! balen! Maar echt mooie buik hoor, lijkt mij ook niet extreem klein!
Bekijk bijlage 214697 29w2d. Voor mijn gevoel begint mn buik al iets te zakken, hij ligt nu ook steeds heel laag.