Mooie belly's allemaal meiden! Ze groeien goed allemaal zo te zien Mijn bijdrage met vandaag precies 30 weken:
@lautjuh: haha ja inderdaad de prenatal heb hem ook nog in het paars hihih. je bent de 2e al hier op het forum die hem ook heeft, erg grappig!
Mooie buiken allemaal, dames! Ik dacht, ik kom ook maar es een foto showen 32 weken en 5 daagjes zwanger:
Mooi bescheiden buikje hoor Jazziepooh! Sofietje, mooie buik! Happymom, als ik me hoofd schuin houd is hij duidelijk genoeg hoor hihi! Ook mooi buikje hoor
Ik heb het idee dat mijn buik al wat gezakt is...Een vergelijking van vandaag met een maand geleden; (links = 14 december, rechts = 16 januari)
Mooie buikjes dames! Pfff Nog ff en we moeten er afscheid van gaan nemen! Hier mijn buikje met 31 weken (was van vorige week...)
Ik zit op 109cm nu! toch een flinke groei , maar dat is blijkbaar alleen buitenkant wat erin zit is toch echt te klein
Haha, wat leuk om die maten van jullie ook te weten! Ik dacht dat ik een grote buik had, maar t valt weer tegen ik zo
wat een mooie buiken zeg! Ik heb de omvang niet gemeten ik weet het dus niet. Ik was in mijn vorige zwangerschap met 34 weken 120cm in omvang haha
Heb net ook effe gemeten en zit pas op de 98cm maar nou was ik wel echt slank voordat ik erin ging met mijn 56 kilo. Weet niet precies maar denk dat mijn taille voor de zwangerschap rond de 65cm heeft gezeten. Omvang BH was 70 en taille was iets smaller.