Mijn omvang toen ik begon was al rond de 90. Nu weet ik het niet en durf ik niet meer te meten hahaha
Ik heb net ook (voor het eerst) gemeten, en ondanks dat mijn moeder mijn buik enorm vindt, zit ik pas op 100cm precies! Het viel me alles mee...
Moet dit ff met jullie delen meiden! Heb net de foto's binnengekregen van de fotoshoot van vd week! Helemaal trots op! Hier een paar...: Bekijk bijlage 215452 Bekijk bijlage 215453
wauw mooi beesie!!!! hier ben ik ook begonnen met een omvang van tussen de 85 en 90 nu dus 114 hihi. ik eindigde vorige keer op 123 ofzo dacht ik....
Wauw Beesie wat een mooie foto's Zou dat ook nog wel willen doen maar voor mijn mannetje hoeft het niet zo. Misschien dat ik het toch ga doen. Moet wel snel want nu is de buik nog mooi en je weet niet hoe hij over een paar weken eruit ziet.
Superleuk Beesie! Wil ik ook wel maar heb erg last van striae en ben bang dat de foto's niet zo mooi uitkomen...
Eveline: denk eraan dat fotograven heel veel kunnen photoshoppen he?! Mijn litteken van de operatie in mijn navel heeft ie ook helemaal bewerkt zodat je m bijna niet meer ziet. Normaal is ie echt donkerbruin en valt ie heel erg op. Dus ik zou t gewoon doen meid! Iedereen: thx voor de leuke reacties!!!!
zojuist maar weer gemaakt... (ben trouwens veel zwangerschapfoto's van vorige kwijtgeraakt, door gecrashte computer... dus heb niet veel vergelijkings materiaal... alleen hetgeen wat ik toevallig hier toen nog had staan op zw.pagina.. )