Mooi hoor Eveline, hij lijkt nu idd wat groter dan zaterdag in het echie. Ligt ook vaak aan hoe je de foto maakt, maar hij is in ieder geval prachtig! Wat zal daar een mooi meisje in wonen.
Leuk om al jullie buiken te zien groeien... We komen steeds dichter bij maart Ik weet inmiddels dat ik een keizersnede ga krijgen tussen 10 en 23 maart. Nog even genieten van de mooie ronde buik hahaha.... Dit is mijn bijdrage met 32 weken en 4 dagen:
Dank je wel Ben nog even aan het spelen geweest (wil een mooie foto op linnen bestellen voor de babykamer) met de foto's en wat vinden jullie van deze:
Oh ja dat donkere vlekje net bij de buik is nog een deel van de klink die ik met picasa weg heb proberen te halen. Dat lukt me niet maar vriend is handig met fotoshop dus die halen we nog wel weg.
voor canvas zou ik voor foto1 gaan, omdat bij de 2e het beeld toch naar je hand getrokken word vind ik, omdat deze scherp is en je buik juis niet
Thanks Alleen bij de 1e is ook de hand scherp en de rest niet. Kan het nog wel aanpassen dat de buik scherper is en de hand minder scherp. Vind zelf op de 1e de vloer storend maar ook die kan nog weg gehaald worden en ook wit gemaakt worden.
Ja dat is waar, maar daar gaat mijn eerste blik toch naar de buik+hand, misschien omdat het geen close up is De vloer/plint zou ik inderdaad ook storend vinden voor een canvas dus die zou ik dan ook even wegwerken
Ik heb er 1 zonder hand en zou het leuk vinden om te horen wat je daar dan van vind. Hij is ook zonder die vlek dus hoef niks te retoucheren
oh lastig! die vind ik eigenlijk ook wel heel mooi, ook qua kleur zo.. ligt er misschien ook aan waar je het wilt gaan ophangen, in een ''algemene'' ruimte waar ook bezoek etc het ziet zou ik zoiezo gaan voor de laatste omdat dat enkel buik is. en anders zijn ze beide zeer geschikt!
Ik denk dat de laatste hem gaat worden. Ik kan hem nog minder onscherp maken en nog evt spelen met de kleuren. Vond het wel leuk om alleen huisje van beeb in kleur te doen en de rest zwart wit. Weet nog niet waar hij komt maar denk in de woonkamer of babykamer. Misschien gaan vriend en ik zelf wel proberen een fotoshoot te doen. Hebben een goede camera daarvoor en met een beetje photoshoppen kom je er ook wel Moet alleen dan even een statief aanschaffen en dan met zelfonstpanner kom je ook een heel eind. Wel een leuke bezigheid als je niet meer kunt werken en de hele dag of groot deed plat ligt .
Vind de laatste ook wel leuk . Heb hem nog even aangepast (minder wazig en de buik meer huidskleur). Vanaaf met vriendlief bekijken en kijken wat hij ermee kan doen nog.
wow waar eindigt het he? zit jouw buik je al in de weg? Ik merk vooral als ik zit dat het onder mijn ribben en borstbeen klem zit. En mijn buik voelt helemaal strak aan. Te bedenken dat k nog 6 weken moet... dat past nooit !