ja dat klopt, ik heb de oxers van noppies echt onder mn bhrand zitten en de strings tot ongeveer 15 cm onder die bhrand... vind daardoor de boxers fijner omdat dat niet zo drukt op je maag. die van hema zitten wat losser maar ook hoog...je hebt ook wel positie ondergoed voor onder je buik maar dan drilt mn vet zo tis ff wennen van dat tenten ondergoed (hoewel het meevalt omdat het dat naadlose microspul is, dat krimpt als je het uittrekt ) maar het zit lekker en daardoor kan ik ook trots op mn buik zijn...ik heb het gedargen tot een week of 34 toen zat het te strak en vond ik het zonde om nieuwe te kopen toen heb ik mn oude ondergoed aangedaan maar de elastiek doorgeknipt hahhah
Mooie buiken weer gezien! En goede tips voorbij zien komen...zal ook eens de hema binnen gaan morgen!
Hee lieve Maart 2012 mama's! Ik mag mij ook eindelijk sinds december 2009 (gestopt met de pil) aansluiten bij de mama in wording groep.. Ik ben op 30 maart uitgerekend! Dus mag nog net bij deze Maart2012 mama's aansluiten.. Maar wat een buikjes zie je hier al zeg.. Wow! Ik ben 10 weken zwanger en heb alleen 's avonds na het eten een beetje een buikje.. Gefeliciteerd allemaal!! En hopelijk ook voor mij binnenkort wat foto's
hoi hoi gefeliciteerd!! wij kletsen overigens niet hier in het buikentopic maar wel hier : http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/284431-maart-2012-mamas.html
okee hopelijk is het gelukt om de foto te plaatsen haha. maar hier ben ik nog net geen 12 weken. Normaal heb ik een hele platte buik. En de laatste tijd is mn buik echt wat boller. is wel ff wennen Kga morgen weer nieuwe maken
He.. Wat leuk een maart 2012 topic! Ik ben zelf op 2 maart uitgerekend! Ik dacht ook dat mijn buik boller werd maar dacht dat kan toch nog niet? Maar als ik de foto's hier zie kan dat toch zeker wel! Wat een mooie buikjes hebben jullie al!!! geniet van jullie zwangerschap!