Mooie buiken hoor!! Ook ik zal deze week nog even een foto maken bij het bedje.. voordat het dadelijk niet meer kan..
aah Sofietje grappig he,heb ik hier ook regelmatig hihi ben benieuwd wie de derde maart baby komt showen ipv bolle buik
Hoi, op deze foto ben ik precies 8 maanden. Ben ik toch benieuwd: is mn buik echt zo groot?? In mijn omgeving wordt steeds benadrukt dat mijn buik zo groot is voor deze termijn, en mijn moeder blijft maar zeggen dat het lijkt alsof er een tweeling in zit!
Mijn buik vandaag met 36 weken Als ik de andere buikjes hier zie dan valt ie wel mee maar voor mijn gevoel is hij echt huge!
wat er hier toch met mn buik gebeurd is... boven met 34 weken.... onder vandaag met 35.3 (niet gek dat ik met krampen aan elkaar hang )
Whaah, Cerberus! Je bent echt ontploft inderdaad! Niet gek, die krampen... Je had dan ook nog wel een erg bescheiden buikje!
Mooi buiken meiden, wat een verschil ook! @ Cerberus; denk dat de kleine echt anders is gaan liggen... Maar hoe?....
Hier nog een bijdrage van mij, 36 wk.... Echt bizar vind me buik zo groot lijken, maar met een jurkje is het niks meer...