Met twee verschillende truitjes jurkjes... Op hetzelfde moment genomen, t lijkt alleen of ik geen borsten meer heb (en ik ben zo trots op mn C'tje!) ?! En bij de een zie je vetrollen en de ander niet...
Haha, dat commentaar erbij! Je hebt een super mooi buikje, en slank ben je ook nog. Dat wat jij vetrol noemt ben ik jaloers op! Zou willen dat ik er nog zo bij liep als jij!
Frenzy, jouw buik is flink gegroeid. Met kleding is je buik wel minder bol inderdaad, maar dat is dus gezichtsbedrog. Komt het niet door hoe de foto is genomen? En nou zeg.... wat een vetrollen... ik zou de deur niet meer uit gaan hoor... truus. Heb drie keer moeten kijken welke je bedoelde. je hebt het over je "rol" aan je rug of niet? Dat is een love handle
frenzy, inderdaad wat een verschil he met, en zonder kleding. maar dat heb ik hier ook. zonder kleding lijkt het heel wat en dan met een broek en truittje is het een klein buikje. heel gek! wil trouwens nog steeds een mooie buikfoto maken om op canvas af te laten drukken maar ben niet zo van de mooie fotos maken blijkt snap niet hoe sommige dat hier doen haha
Raar he soms??!!! ..... begrijp het ook niet.... vetrollen...??!! Kun je even de foto bewerken en er pijltjes bijzetten in paint...want ik zie ze niet @mijn buik geen idee wat er gebeurd is... hoop het snel te horen...
Mooie buik Zebra!!!! Hier mijn (denk ik/hoop ik) laatste bijdrage... Vandaag precies met 38 weken! Bekijk bijlage 225423