jt82: van harte gefeliciteerd meid!!!! Jammer dat t uiteindelijk een keizersnede is geworden. Bij mij tzelfde helaas! Maar onze kanjers doen t goed en daar gaat t om! Moet zeggen dat mijn buik alweer bijna weg is... Alleen nog een beetje flubber, haha.
Alle mama's die zijn bevallen van harte gefeliciteerd (ook voor de papa's natuurlijk)! En voor de mama's die nog even moeten heel veel succes en sterkte.. Afgelopen vrijdag zijn wij thuis bevallen van een prachtig mooie meid genaamd Evy-Ashley ze woog 2980 en was 46 cm (echt een klein popke dus ).. Hele snelle bevalling gehad en nu alweer bijna een weekje aan het genieten.. Apart hoor zo'n eerste kindje zo wennen aan het idee dat het nu echt ons kleine meiske is maar wel zoooo ontzettend blij met haar en super super trots.. Zoo dat wilde ik even kwijt hihi Veel liefs
Leske, zie nu pas jouw buikfoto! T is inderdaad een heel bijzondere foto! Gek idee hè, een uur later lag hij lekker in je armen! Wij hadden smorgens ook nog snel een foto gemaakt..
Gefeliciteerd... heftig... maar eind goed al goed.... en ben trouwens wel benieuwd... wat woog je mannetje nu?
dit zal toch wel je laatste foto zijn.... mooie buik trouwens... maar kan me voorstellen dat je het nu wel "mooi genoeg" vindt geweest....
Ja heel heftig , de kleine woog slechts 3180 , ipv de ruim 7 pond die ze steeds schatte en hij was 51 cm Hij weegt inmiddels trouwens al 3370 nu, ( bij thuiskomst 2920 ) dus hij doet het suuuuuper !!! Jouw geduld wordt ook flink op de proef gesteld hé , hoop dat je kindje er heel snel zal zijn nu ! @ Beessie jij ook al ? naar hé , herstel je al goed ? Mooie buiken meiden !
JT82 tjeetje... dan moet het wel een hele plons vruchtwater zijn geweest... had je kleine vent een royale vila en zwembad.... ... Niet gek dat hij geen zin had om te vertrekken.. we zien wel wanneer deze zin heeft..... kan er verder weinig aan doen...