Mooie buikjes meiden! Wat kan het allemaal verschillen van elkaar he? Hier mijn collage tot nu toe: Bekijk bijlage 180958
Mooie buik al zeg! Maak jij je foto's zelf??? Ik krijg mezelf nooit zo mooi op beeld. En me man kan ook ECHT GEEN foto's schieten. :x Tja en om nou elke keer "iemand" te vragen, vind ik zo raar...
Ja, ik maak ze helemaal zelf!! Tot ik straks té groot ben er het niet meer lukt, dan zet ik hem op de zelfontspanner! Misschien een idee? Hier hoef ik het vriendlief ook niet te vragen hoor!
Ja heb natuurlijk zo'n fijne SRC...maar weet niet eens of daar een zelfontspanner op zit... Zal morgen wel eens kijken, vandaag al hele dag in me kloffie rond gelopen...tja dan mislukken de foto's zo ie zo!
why?? Die dikke heupen zijn nu een mooie thuisbasis en bescherming voor je kleine.... ennuhhh later is het natuurlijk ook makkelijk met je kindje dragen... we krijgen niet voor niets bredere heupen na een zwangerschap..
Waarom haten? Beter een beetje heup dan helemaal geen heupen zoals ik. Misschien gaan ze nu vorm krijgen maar mijn heupen zijn nog zoals die van een jong meisje en dat ben ik toch echt niet meer Gewoon lekker genieten van je mooie buikje en heupen!!
Meiden, mooie buikjes hoor! Ik ben zelf in december uitgeteld maar ik ben zelf een maart kind en ik heb ook een maart kindje en geloof me t is een. Prachtige maand om te bevallen! Want met kerst ben je zichtbaar mooi zwanger kun je van het getrappel genieten! En oud en nieuw OS heel speciaal omdat je weet dat het nieuwe jaar totaal anders zal zijn! In maart begint het mooi weer te worden en kan. Je naar lieve lust buiten wandelen! Erg lekker dus geniet er van!
Hoi, Ik neem een abbo Mooie buikjes allemaal. Ik ben vandaag precies 15 wk, en ineens een mega groeispurt Nu is het voor mij niet zo onwerkelijk meer dat er een klein wezentje in mij groeit.
Wauw, wat een buiken al! Ik ben ook een maart mama, 25 maart uitgerekend, maar ik heb nog helemaal geen foto gemaakt Tweede kindje he, achtergesteld, nu al! Haha! Maar ik zal eens een poging wagen binnenkort. Bijna 12 weken nu, dus ook wel een leuke termijn!
Hier nog een buikfoto van vandaag. Vindt het moeilijk te zeggen of mijn buik gegroeid is of dat het gegroeid lijkt doordat ik een ander shirtje aan heb, en de foto van iets dichterbij genomen is...