Ik heb hier schoentjes staan 2 keeer een paar nikes en 1 keeer een paar doktervisser schoenen, en 1 keer echte leren schoentjes (merk weet ik even niet uit het hoofd komt bij Nelson weg) de nikes en de leren schoentjes zijn alle 3 maat 21. en de doktervisserschoenen zijn maat 22. alle schoenen zijn in hele goede staat. meeste geef ik weg, maar we kunnen het geld goed gebruiken en sven moet zomerschoentjes, dus vandaar hier aangeboden. doe een leuk bod en ze zijn voor jou, Dr.Visser kinderschoenen kopen? Dr.Visser vindt u op scapino.nl en dan helemaal onderaan die hogen met klittenband bruin prijs 39.95 die zijn het, hooguit 2 maand gedragen en alleen als we op visite gingen enzo, dus niet naar het KDV of PSZ ze zijn dus nog heel erg netjes. we hebben maat 22 van deze.
@ amago : delen? Jij de zwarte ik de grijze ik heb 20 euro geboden exclusief dus dan wordt het 10 euro exclusief p.p.. Moet dobbel wel accoord gaan! Dobbel blij, amago blij en ik blijik lees.het wel! Hihi
ja mag ook van mij, ik had in gedachten ook 10 euro voor deze schoentjes te krijgen, kan ik weer wat nieuws voor sven kopen, nu de stoere doktervisser schoentjes nog, die zijn echt nog als nieuw zo weinig gedragen, ik zelf dacht aan 15 euro ex verzendkosten, nieuwprijs is 40euro. en de blauwe leren schoenen waren 50 euro nieuwprijs, en ook daar denk ik aan 15 euro ex verzendkosten,
ja van de een is een linkje ik moet van de echte hier thuis nog een foto maken, hier de schoen die het is, echt ze zien er nog als nieuw uit. http://www.scapino.nl/data/producten/IN/IN-009-9403-14.jpg
de grijze nikes en de dr visserschoentjes zijn verkocht. de zwarte nikes en de blauwe leren schoentjes heb ik nog.
Ik zou de eerste schoentjes die je aan bied van je willen kopen. Ik geef je er 15 euro incl verzending voor. Ik hoor het wel.