Kinderwagen issue

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door poppy14, 17 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poppy14

poppy14 Actief lid

3 feb 2014
    283
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb een zoontje van nu 1 jaar en 5 maand.
    Daar komt in oktober een kleintje bij!

Wat is nu handig? Een kinderwagen met meerijdplankje voor zoon die dan nog geen 2 is?

En voor de langere uitstapjes ?

Nu een fijne stokke explory buggy. Erg fijn .. Maar daar heb ik geen reiswieg bij , en ook geen meerijdplankje.

Wie kan mij helpen aan tips , hoe ik het straks het beste kan doen?

Thanks alvast

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    de bugaboo donkey is misschien handig. Die kan zowel als dubbel als enkel gebruikt worden en rijdt heel fijn.

3. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    sluit ik me bij aan :).

4. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hier om die reden een easywalker duo 2ehands aangeschaft, donkey had ik graag gehad maar echt te duur. Annefleur is dan wel bijna 2 maar ik zie haar nog niet braaf op een meerijplankje staan. Moet wel zeggen dat ik het nu al een sta in de weg vind en hoop dat ik hem ook echt goed kan gebruiken en anders gaat hij zo weer op marktplaats.

5. JD74

JD74 Bekend lid

17 sep 2013
    514
    0
    0
    Kindercoach De Vuurtoren Den Haag
    Aan de kust
    Als je op 'duowagen' zoekt, komen er best veel topics voorbij over deze keuze. Misschien heb je daar iets aan?

Ik heb zelf via MP een Phil&Teds Vibe gekocht. Denk dat we er veel plezier aan gaan hebben! Succes met de keuze. :)

6. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.720
    113
    Of je oudste in de buggy en je jongste in een draagdoek of ergonomische drager. Ik vind een eenpersoons buggy al lastig genoeg om mee door te stad te lopen of te winkelen, en moet er niet aan denken zo'n slagschip te moeten meezeulen.

7. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter is dan nog net geen 2 jaar als haar broertje geboren word. Wij gaan voor de icandy apple 2 pear duo, het kost wat maar je hebt er wel jaren plezier van:D en het is geen breed geval voor zover ik de ervaringen heb gelezen.

8. Linana

Linana Niet meer actief

Je zoontje is dan bijna 2? Of net 2?
    Ik zou dan persoonlijk geen duowagen meer aanschaffen.
    Zoontje in de wagen, baby in de draagzak o.i.d. bij lange stukken.

Ik weet niet hoeveel je zoontje loopt, maar mijn zoontje van 2 loopt veel en goed en raced anders op z'n loopfiets mee. Een meerijdplankje voor korte stukjes en uitstapjes zou ook nog een optie zijn.
    Ik zou in ieder geval eerst kijken wat eventueel werkt voor jullie zodra de baby er is, voor je een duowagen aanschaft.

9. jp87

jp87 Actief lid

26 okt 2011
    275
    22
    18
    Onze dochter is net 2 als we onze tweede krijgen.
    Hier de kidsit meerijdplankje aangeschaft. Kan ze op zitten en staan.
    Heb nog een draagzak voor de kleine en als we als gezin weggaan kan oudste ook nog in de buggy.
    Duowagen leek ons niet de moeite om aan te schaffen.

10. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Mijn zoontje was 1 jaar en 10 maanden toen onze dochter werd geboren.
    En hij liep er gewoon naast.
    Hele lange stukken ging hij in de buggy, maar dan was ik ook nooit alleen.
    Door het dorp liepen we ook best veel, maar dan liep hij gewoon mee.

Toen dl eenmaal liep wou zij lopen en zat zl in de buggy.
    Ik zou dus even wachten met het aanschaffen van een duo wagen.
    Als hij goed loopt dan is dat nergens voor nodig.

11. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.035
    2.897
    113
    't Gezellige Brabant
    Wij hebben om dezelfde reden een Phil & Teds Vibe gekocht. Deze kun je ook enkel gebruiken. Momenteel dus nog alleen in gebruik voor dochter en straks ons zoontje er bij. Als dochter wil gaan lopen kan het ook gewoon, dan gebruiken we 'm weer enkel.

12. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Hier 20 maanden verschil, oudste kan heel goed lopen, maar ook heel goed wegrennen...... Ben heel blij met mijn icandy peach duo wagen. Deze is ook enkel te gebruiken. Onmisbaar als ik alleen ben en even een boodschapje moet doen bijvoorbeeld. Maar pas hier alle denkbare combinaties toe met twee kindjes. Gebruik ook wel een draagzak, de oudste loopt ook wel mee, of op de loopfiets.

Heb de duowagen 2e hands gekocht. Had er het geld voor en het geld voor over. Nog geen moment spijt van de aankoop!

13. poppy14

poppy14 Actief lid

3 feb 2014
    283
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thanks allemaal!!!

Ik ben er denk ik wel uit , beval als het bijna winter is dus heel veel buiten ben je dan eerst ook niet .
    Voor het wandelen met de hond houden we gewoon onze stokke explory voor zoonlief, en voor de baby nemen we een goeie draagzak!

Heb ook nog een kinderwagen met bak , die ik eerst voor de baby gebruik in huis om in te slapen , en als zoonlief wil stappen kan ik de baby meenemen in kinderwagen.

Komt vast goed !! Thanks voor jullie ervaringen! Duowagen lijkt me geweldig !! Maar het is allemaal zooo duur !!

14. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Mijn jòngste zal net wel of net geen 2 jaar zijn. De oudste moet ik 4 maal daags op school brengen en halen, mijn jongste doet er een ahlf uur over om aan het einde van de straat te komen...ziet alles en wil alles ;)

Heb een prachtige phils and teds gekocht via mp! Ideaal!

Daarbij heb ik ook gewoon nog mijn bondolino, mijn mutsy kinderwagen, mijn duo buggy.........en tig loopfietsjes voor als hij wat ouder is en beter gaat luisteren ;)

Moet goed komen ;)

Deel Deze Pagina