Maat 48 ... naar de sauna??

Discussie in 'De lounge' gestart door juf Mariska, 12 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Hoi dames,
    Vrienden willen graag een keer met ons naar de sauna. Nou ben ik niet de slankste en heb dus echt geen mooi figuur. En dat maakt het voor mij toch wat spannend, merk ik. Vriendin zegt dat ik daar maling aan moet hebben en dat er van alles rond loopt in de sauna. Dat zal best, maar toch weet ik niet wat ik er van moet vinden en zou graag meer ervaringen horen.
    Zit te twijfelen of ik zal voorstellen om naar een badkledingdag te gaan zo voor de eerste keer.
    Wat denken jullie?

2. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Gewoon gaan, zoals je vriendin zegt maling aan hebben! Niemand is mooi naakt..

3. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Als jij je op je gemak kan gaan voelen daar dan zou ik gewoon gaan en maling hebben aan hoe een ander er over denkt!

4. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik denk dat je zelf moet doen waar jij je prettig bij voelt en niet iets moet doen wat andere prettig vinden.

Jij voelt je ( blijkbaar ) niet prettig dus dan zou ik het gewoon niet doen of inderdaad naar de badpak dag gaan.

Ik persoonlijk zou er schijt aan hebben, ik ging met mijn 122kg nog naar de sauna ( maat 50/52 ) en als mensen dat als vervelend ervoeren dan hadden hun een probleem en niet ik hahaha kijken ze de andere kant maar op ;)

5. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Wij gaan ook nu en dan naar de sauna. Het is echt waar, daar lopen alle maten en soorten mensen rond en daar wordt niet raar van opgekeken. In een sauna wordt ook niet op die manier naar mensen gekeken naar mijn idee. :)

6. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.439
    372
    83
    in een huis
    Ja! Gaan!

7. soeza

soeza Niet meer actief

Natuurlijk! Doen!

8. Deliana

Deliana Niet meer actief

Denk dat je confectiemaat niet zoveel uitmaakt.... Ik heb maat 36/38 en voel me ook totaal niet op mijn gemak in de sauna en ga er dus niet heen.

Ergens gewoon schijt aan hebben is vaak makkelijker gezegd dan gedaan, dus wanneer je er heen wil zou ik eerst naar een badpakdag gaan en daarna verder kijken.

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    De eerste keer is een beetje vreemd - je bent bang dat iedereen naar je zal kijken; maar weet je : Iedereen daar binnen is naakt en (bijna) iedereen heeft zijn onzekerheden. En ondanks dat, loopt iedereen daar binnen alsof ze altijd in hun nakie lopen. Alsof het normaal is. Dus dat doe je dan zelf ook maar en na een tijdje voelt het ook zo :) .

Persoonlijk zou ik proberen in je nakie te gaan, omdat dat eigenlijk veel prettiger is- zonder stof aan je lichaam in die hitte.
    En spreek voor jezelf af, dat als je het na een bepaalde tijd (bv 2 uurtjes) echt nog niets vind, dat je gewoon naar huis gaat. Geef jezelf die ruimte.

10. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Bedankt voor de reacties ... heb nog 2 weken om erover na te denken ... we gaan namelijk in de kerstvakantie (als ik ga ;)

11. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joh waarom niet met maat 48?

Ik mag dan wel maatje 36 hebben, maar ik mis een heel stuk voorgevel;) Wat jij waarschijnlijk wel meer hebt;)

Zo heeft iedereen wel wat. Ik zou niet durven, maar als het jou alleen om je twijfel gaat ivm maat 48 zeg ik gewoon doen!!

12. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Met mijn maatje 50 / 52 riskeer ik het toch niet. Geen zin in dat gestaar.
    Bovendien zegt het mij echt wel niets om helemaal naakt te gaan. Mijn borsten naakt, daar zou ik waarschijnlijk nog mee kunnen leven na een tijdje, maar daar beneden ... nee, dank je.

13. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Gewoon gaan. Heerlijk. De momenten dat je echt naakt loopt zijn maar kort. Je hebt bijna altijd wel een badjas of handdoek om. Er loopt echt van alles. Ik ben zelf ook niet de slankste maar juist doordat er vanalles rond loopt gaf me dat rust. De een heeft een geweldig lijf maar allemaal straie op de buik of loopt mank of heeft een ander iets. Iedereen is zo anders en heeft zijn onzekerheden.
    De eerste 5 min voelt ongemakkelijk. Maar het is zo heerlijk.

14. oumnouafel

oumnouafel Actief lid

24 okt 2014
    328
    1
    16
    NULL
    NULL
    Anders lekker naar een prive sauna gaan. Met je man of vriendinnen.

15. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ach lieverd natuurlijk!!
    Kom op meid! Niet je schamen voor je lijf! Wees trots op wie en wat je bent.

16. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Gewoon doen, je ziet gauw genoeg dat niemand in de sauna perfect is en het dus geen donder uitmaakt.
    Badkleding zou ik niet doen, dat is echt niet fijn.

17. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Ik denk dat de onzekerheid niet maatgebonden is. Ik heb maat 34 en voel me ook totaal niet zeker en zou nooit van m'n leven meer naar de naaktsauna durven ( vroeger voordat ik kids had wel). Ook erg onzeker en bang dat men kijkt. Denk dat dus de meerderheid van de saunabezoekers onzeker is.

18. mimi83

mimi83 Niet meer actief

er loopt echt van alles in een sauna. En op die manier kijk je echt niet dan.

ander vraagje even heeft iemand een idee of er een sauna is die rolstoelen heeft of dat je net rolstoel naar binnen kan ?

19. jes89

jes89 Actief lid

2 jan 2012
    379
    0
    16
    Flevoland
    Ik ga liever naar de sauna met mijn maat 46/48 dan naar een zwembad daar beoordelen ze je altijd op je bad kleding Hoe dom het wel niet zit. In de sauna voel ik me vrij en praat ik met wild vreemden. Iedereen komt voor het zelfde er een ontspannen dag van maken

20. Macabre

Macabre Actief lid

10 nov 2014
    194
    0
    0
    ✖
    +1 :d

Deel Deze Pagina