Mama,s Terwijl we op de bank zaten met me meisje naast me liggend samen spelen ging de bel. Mijn eerste reactie was hoofd omhoog en door het raam kijken of ik kon zien wie het was dit was een fractie van secondes en me meisje lag op de grond ik heb niet gezien hoe ze is gevallen. Ze begon te huilen ik heb haar gelijk opgepakt en na paar sec was ze rustig. Ze lag op haar rug. Ik zie niks geks en ze doet niet anders dan anders gelijk erna was ze aan het brabbelen en aan het giechelen. Ik weet nu niet of ik hiervoor de HA moet bellen. Ik voel me zo ontzettend schuldig en zo stom , ik voel me echt ellendig help a mommy out! Heeft iemand dit meegemaakt en wat is wijsheid? Ze is het meisje die ze altijd is dus ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet ze is trouwens 4 maanden
Zo vaak en het zal niet de laatste keer zijn. Voel je geen slechte moeder, iedere ouder overkomt dit. Niet altijd van een bank hoor, maar ik heb 3 lompe, ondernemende kinderen in huis. Gelukkig huilde ze wel direct. Ik zou even met de huisarts overleggen. Soms is een wekadvies nodig, maar weet niet of dit van een val van een bank ook nodig is eigenlijk. De wekadviezen die wij kregen was na een val van bank, op plavuizen, met een stoot tegen punt van de tafel. Met oudste ook een keer wekadvies, maar weet niet meer waarvoor. Kortom, gewoon overleggen. Het gebeurd iedere ouder weleens. Dikke knuffel, dit is niet leuk
Ik zou even de assistente bellen, al is het maar om jezelf gerust te stellen. Het zijn goede tekenen als ze meteen huilt en gewoon helder is. Bij sufheid, plotseling in slaap vallen of braken sowieso bellen. Dikke knuffel, dit zijn rot momenten.
Rot is dat hè! Ik zou voor de zekerheid even bellen, misschien hebben zij wat handige tips waarop je moet letten. En voel je vooral niet schuldig, dit soort dingen gebeuren nou eenmaal.
Dankjewel mamas! Het is inderdaaad echt rot en je voelt je dan zo schuldig, ik ben er de hele dag mee bezig hele dag denk ik eraan terwijl hij nergens last van heeft.
Begrijp je reactie en ik denk dat elke mama dit meerdere keren overkomt! Bij mij wel iig! Is alles goed gegaan met je kindje? Wat zei de huisarts? Echt niet schuldig voelen hoor, overkomt de beste! Knuffel