Maat 50/56, alles 50 cent...bij pakket nog meer korting!

Discussie in 'Babykleding meisje' gestart door Antares, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lysette

Lysette Actief lid

22 jul 2009
    374
    12
    18
    The Big City
    Zie dat je al gezegd had dat je morgen foto's van de slaapzakken plaatst.

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    er staat een totaal foto stukje terug van de meiden kleding. En in het overzicht word genoemd wat het is allemaal!

Als je even aangeeft welk je zou willen zien kan ik betere foto's maken...zp heeft een limiet aan aantal foto's die ik kan plaatsen :p

Slaapzakken ga ik morgen even van zolder halen zoals gezegd, daar heb ik fftjes geen zin in nu.......

Groetjes,
    Miranda

3. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Heb je nog wat over voor meisjesbaby mt 56?

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    alles!!

Ik heb nog niets verkocht voor meisjes....

Wacht op antwoord van Lysette welke kleding ze van betere foto zou willen zien.

Maar geldt ook voor jouw, pak de lijst erbij....en kleur of pak eruit wat je graag beter wilt zien...er staat een totaal foto ergens stukje terug! Daar kan je ook op aan geven welke je wilt zien en dan maak ik betere foto's!! (of ik heb ze al..maar ivm de ruimte hier kan ik niet zoveel erop zetten...en op verzoek is makkelijker.)

Ik hoor het wel!

Groetjes,
    Miranda

5. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    De overslagrompers van je tweede foto wil ik wel allemaal. Van de lange mouw rompers uni de twee rechtse en van de jongensrompers die links vooraan en rechts achteraan. Dan zit ik op 10 rompers. Dat vind ik dan wel genoeg ;).

(Wil niet flauw doen, maar technisch gezien was ik de eerste die op naar rompers vroeg ;). Maar goed, ik klaag niet :p! Oh en mocht je nog sokjes hebben, heb ik daar ook nog wel interesse in. Die hoef ik niet per se te zien hoor. Zolang het geen kniekousen zijn, zal het wel goed zijn :p.)

Als je dit bij het pakket kunt berekenen en even de nieuwe berekening PB't maak ik het geld vanavond nog over.

Enne, mocht je nog meidenkleding 110-116 hebben, hoor ik het wel. Hoeft niet per se hoor, maar als je er van af wil, dan laat maar weten :).

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oke zou kunnen... ;) ze vroeg eerst naar kleding, en toen of ik ook rompers had....daarna ben ik de rompers hier gaan vermelden..en is er verder op gevraagd hihi, nadat ik ze aanbood was jij idd de eerste! (of vroeg ze dat bij mijn aanbieding topic...euhm nu ga ik twijfelen......weet je wat! jij bent de 1e die na plaatsing foto's reageerde!...)

word op het moment ff overspoeld met pb en mails....(had deze ook op mp staan, helaas reageren die mensen maar niet terug.....) Dus misschien was ik wat in de war..... :)

dus wat je wilt krijg je! 10 stuks is maar 1/4e ofzo van wat ik totaal heb....

Ga zo even alles uit zoeken en erbij doen! je krijgt de prijs totaal met kleding wel via pb!! :D

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    sokken...euhm...kleine voeten man! ...dus nee nog niet.... hihi.

Wel wat te kleine slofjes...maar die moet ik nog uitzoeken.

Kleding 110/116...kom ik later op terug. Anders staat dadelijk niet mijn zolder vol met dozen..maar mijn woonkamer...(is nu al beetje hahaha)

8. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Heb trouwens ook even je andere advertenties bekeken :p. Mocht je geen deal kunnen sluiten voor de fisherprice mobile heb ik daar ook nog wel interesse in. En als alles toch als pakket verstuurd wil worden, heb ik wellicht ook interesse in de sterilisator. Als je die op deze manier kwijt wil ;). Ik hoor het wel :p. Reageer misschien morgen pas weer, gaan zo naar de bios :)! Overmaken kan wel vanavond :p.

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    wat wil je voor de mobile betalen?

Die andere reageerd nog niet terug......dus denk geen interesse misschien...

Als ik toch ga versturen...whahaha. Maar euhm...dan moet ik een grotere doos gaan halen hoor.....die mobile kan niet in kleine stukken uit elkaar....... en die sterilisator is ook behoorlijk aan de grote kant........

Weet niet of het dan wel verstuurd kan worden in 1 pakket...waar woon je ergens???;)

10. cindybaby71

Vind het een beetje onoverzichtelijk zo jongen meisje door elkaar,maar ik zoek eigelijk nog boxpakjes voor een meisje mt 56.
    Wat/hoeveel heb je nog en wat is de prijs?

Sorry als ik lastig ben:)

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    zal voor jouw ff lijstje maken voor alleen meisje!

boxpakje...euh geloof maar 1 stuk eigenlijk... de rest was uni en is vergeven... een moment hoor, dit word ook laatste berichtje want ik zie de letters en foto's dansen voor mijn ogen....

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Overzicht.

Hema :

1 pyjama lange mouw ; meisje
    1 jurkje/overgooier rugsluiting ; meisje
    1 zwembroekje ; meisje
    1 witte broek ; meisje
    5 shirts lange mouw ; meisje

Newborn :

1 overgooier rug sluiting ; meisje
    1 shirt lange mouw ; meisje

Diverse merken :

1 setje broek en shirt korte mouw Disney ; meisje
    1 setje broek en korte broek en shirt zonder mouw Disney ; meisje
    2 setjes pyjama lange mouw Bear ; meisje

Frendz :

1 shirt met lange mouw (print is wat vervaagd) ; meisje nu 25 cent!

'merk kleding' :

1 shirt lange mouw Mexx (print is wat vervaagd) ; meisje nu 25 cent!!
    1 shirt lange mouw Mexx ; meisje
    1 setje broek met shirt lange mouw Villa Happ ; meisje
    1 setje spijker broek met shirt korte mouw Esprit ; meisje
    1 shirt lange mouw Esprit ; meisje
    1 broek Noppies ; meisje
    1 shirt lange mouw Name it ; meisje

Prenatal :

1 setje broek met shirt lange mouw ; meisje
    1 jurkje met schouder sluiting en vast luierbroekje mouwloos ; meisje
    1 shirt lange mouw badstof ; meisje
    1 broek lang ; meisje
    1 broek lang ; meisje

C&A.

1 boxpakje zonder voetjes met voorsluiting ; meisje

Non Merk : (denk Wibra of Zeeman)

1 winterpakje met muts (2 zijdes draagbaar) ; meisje
    1 broek ; meisje
    1 broek ribfluweel ; meisje
    1 shirt korte mouw ; meisje

13. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

laat me maar weten wat je over hebt van overslag rompertjes en andere rompertjes voor meisjes of uni. meer foto's hoeft niet, ze zien er goed uit:) ik hoef er overigens niet enorm veel.

van de marjots wil ik alle witte en de roze. de rest kun je mischien iemand anders mee blij maken.

de slaapzakjes wacht ik geduldig af:) heb geen haast;)

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Echt ik verkoop ze liever in een koop...misschien stom maar wat moet ik voor 2of3 maillot vragen...... :$ Dingen kosten bij de hema 2 euro nieuw..... ;)

Kan ik je niet overhalen.... :) Er zit trouwens geen helemaal witte tussen, enkel met een tekening erop, en die andere lijkt wit maar is licht roze..

1 wit met rode streepjes op de benen, 1 wit met girafjes op benen.

2 licht roze, 1 felroze.

Dan verder zijn het nog een paarse, met roze en witte strepen op benen, een rode met bloemetjes op de benen, een gewone paarse.

3 donker blauwe, zijn handig onder een broekje als het koud is!! lijken het net sokken.... Kan trouwens ook voor jongens....... ;)

dan nog een bruine en een bruine met beertjes (antislip) op de voetjes.

Je wilt dus die 2 witte, en 3 roze? Pff...zullen we zeggen 2 euro dan voor die 5? Maar echt ik blijf erbij...neem de rest ook....altijd handig extra maillot voor als het koud is! Voor mij zeker handig, want ik ben bang dat ik ze anders gewoon weg moet doen omdat niemand graag donkere kleuren wil.....:(

Slaapzakken komen echt morgen!

En nu ben ik er weg van.......welterusten allemaal!!

Groetjes,
    Miranda

15. cindybaby71

Bedankt voor de moeite! Helaas zoek boxpakjes de rest heb ik meer dan genoeg;)

16. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

sorry dat ik zo lastig ben maar ik hou echt niet van donkere kleuren:( als je ze aan iemand anders in 1 koop wil verkopen dan snap ik dat.

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Vooruits dan.... die 5 maillot voor 2 euro!

En ik heb nog 3 overslag rompers korte mouw, 1 nijntje overslag romper zonder mouw. En verder nog alles wat op het lijstje staat aan meiden rompers.

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Een wikkel doek, weet niet wat voor merk..Heb hem gekregen maar nooit gebruikt (hij is wel gewassen)

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    1 licht roze slaapzak met opening voor tussen de benen, handig voor in de autostoel! Maat 70 van Prenatal. Het is een echte winterslaapzak en heel dik. Afritsbare mouwen en een zijsluiting die niet makkelijk los te krijgen is....(tenminste alyssa heeft deze nooit open gekregen....) Het is een soort van badstof, heel zacht!!

1 gestreepte slaapzak met normale voorsluiting, en afritsbare mouwen. Dit is een herfstslaapzak denk ik...hij is niet dik maar wel warm. Maat 110 van Frendz.

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    1 roze slaapzak voor de winter met voorsluiting. Afritsbare mouwen en drukkers op de achterkant om hem korter te maken! Dit is ook een echte winterslaapzak maar van katoen. Maat 110 van zelfde als Newborn (staat er alleen niet meer in, wel het beertje als label)

1 roze slaapzak weer voor de winter met voorsluiting. Deze is zonder mouwen!! Hij is van Bambino maat 100. Ook weer van katoen.

Deel Deze Pagina