De laatste...maar ik twijfel of ik deze wil verkopen...hij is helaas grauw geworden....Ik heb hem bij de donkere was gedaan per ongeluk......... Heb mijn best gedaan om hem schoon te krijgen weer..maar daardoor zijn de kleuren ook wat verwassen. Verder bij de kraag is het nog wat grauwer uitgeslagen...(ik had een grote kwijler en deze slaapzak is veel gebruikt.....) En zitten er wat kleine bruine vlekken overal op (wat dat is weet ik niet.....) Het zit op de zak en op de afritsbare mouwen. Het is niet het weer, het lijkt meer op roest Mocht iemand hem toch willen hebben....0,50 cent! Hij is trouwens van Prenatal maat 90. De rest van de zakken gaan nu weg voor 2 euro per stuk! Ik begrijp dat er meer gegadigden zijn en niet iedereen kan de hele dag online zijn...dus ik weet niet precies hoe ik dat ga doen als meer mensen 1 slaapzak willen hebben..... Maar daar komen we dan wel achter!
ik heb intresse in je eerste drie slaapzakjes. als je maar 1 slaapzak per persoon doet wil ik graag de eerste of de tweede wil je me laten weten wat ik mag hebben en dan de prijs van de rompertjes, marjo en slaapzakjes inclusief verzendkosten pb-en en graag je rekening gegevens. dan stuur ik het gelijk
Ik wacht nog 1 dag om anderen die niet vaak online komen ook een kans te geven, maar omdat je 1e was die reageerde mag je idd kiezen welke je graag wilt hebben. zo gauw ik meer weet krijg je een totaal prijsje! Wil je alle meiden rompers? En de overslag die ik nog neutraal heb die 4? Ik heb ook nog neutrale gewone rompers korte mouw, zonder mouw en lange mouw (die laatste zijn bijna allemaal nieuw, niet gewassen nog niet of gedragen) Laat ff weten wat je precies wilt via pb? Dan heb ik die gegevens bij de hand ipv dat ik het topic door moet scrollen
Ik heb wel interesse in je slaapzakjes vanaf maat 90! Heb je ook meidenkleding in maat 74 en eventueel 80 en 86?
Meiden kleding zat! Alleen werk ik de maten af, wil eerst kleine maten kwijt. Welke zakken zou je willen?
Hey, Heb het even heel druk gehad...en geen tijd om naar de kleding te kijken! Ik had al iemand voordat je reageerde die graag de 1e 3 zakken wilde hebben.... Dus dan blijft alleen de 4e zak over. Laat maar weten of je nog interesse hebt! Ik kan hem ook apart voor je houden totdat ik eraan toe kom om de grotere maatjes uit te zoeken...en dan een pakketje te maken mocht je iets interessants vinden!? Laat maar even weten via pb indien je nog geinteresseerd bent en deze optie goed vind. Groetjes, Miranda Ik heb maandag een kijker voor de rest van de meiden kleding, dan blijven er alleen nog wat rompers over als ze dit pakket over neemt. Indien ze dat niet doet heb ik nog iemand die wil komen kijken...dus ik denk dat de kleding bijna allemaal al weg is! Ik zal straks een nieuw topic openen voor de andere maten, de prijzen zullen ook iets aangepast worden omdat deze kleine maatjes al zo lang te koop stonden bij me en ik er niet vanaf kon komen. Maar het zullen kleine prijsjes blijven!! Denk aan 50 cent per broekje en shirtje. Voor een setje 90 cent, en voor boxpakjes of andere iets grotere dingen vraag ik 75 cent....maar dat laat ik dan weer weten in een lijstje!! Hopelijk houden jullie mijn topic ind e gaten. Ik zal de link hier voordat ik het topic laat sluiten als ik de kleding maandag verkoop hier achter!! Groeten, Miranda
Heb nog wat rompers over!! Lange mouw rompers voor jongen en uni, (die zijn nieuw!!) En nog wat maillot. Verder nog de laatste 2 slaapzakken...voor 2 euro krijg je ze allebei!! Dus krijg je eigenlijk 1 zak gratis. HOpelijk hoor ik nog van jullie! Ik ga een ander topic starten straks voor de 62/68 en doe daar meteen de 74/80 bij omdat ik toen straks bijna alles verkocht heb aan iemand die naar de 50/56 kwam kijken :S Hou het in de gaten!!