Beste allemaal, Ik wil graag voor ons zoontje als geboortepakje iets van Rainbowbabies met zijn naam bestellen. Zit nu alleen heel erg te twijfelen over de maat. Gewoon 50/56 of 44 omdat ze zelf op de site aangeven dat de kleertjes ruim vallen. Ik vind het niet zo mooi als ik de mouwen een end moet omslaan namelijk. Graag jullie ervaringen. Bedankt. Groetjes
ik zou toch gewoon maat 50/56 gaan, maat 44 zal dan als een 50 vallen en daar groeien ze vaak vrij snel uit (die van ons 5 week maat 50 gehad)
Dat maakt me niet uit dat hij er snel uitgroeit. (dat weet ik namelijk ook bij mijn dochter die had 50 ook een week of 4 aan.) Maar waar het mij om gaat is dat ik met zijn geboorte een passend setje aanheb zeg maar. (ik ben zo'n muts die dat dan mooi op de foto wil, haha)
is natuurlijk moeilijk te zeggen.. ligt er ook aan hoe groot ze je kindje schatten, en of deze schatting klopt... mijn zoon werd 7 a 7,5 pond geschat, en was 8.5 pond met 55 cm... tja maak 50 paste dus niet eensmeer. Ik denk dat 50-56 best goed valt hoor.
Ik zou voor de 44 gaan. Die maat 50-56 valt zeker als maat 62 Het is trouwens echt van goede kwaliteit en de service is super!
@uk80, thanx. dat is inderdaad wat ik wilde horen. De maten verschillen zo bij de diverse winkels en merken. Niet iedere maat 50 valt even klein of groot.
Ik heb vorige week het t-shirtje binnengekregen van Rainbowbabies. Ik heb ook maat 50-56 maar hij oogt zeker wel maatje 62! Maar volgensmij is het goede kwaliteit hoor! en ergggg leuk Had em op zaterdagavond besteld en Donderdag was ie binnen!