Je krijgt nu bij een kinderwagen een gratis autostoel en reistas. Nu heb ik 1 van de kinderwagens ergens anders goedkoper gezien. De wandelwagen 30 euro goedkoper en de reiswieg 20 euro goedkoper. Als ik dit aangeef krijg je dan nog wel de gratis autostoel en reiswieg of vervalt die actie dan, omdat je dit er bij de andere winkel ook niet bij krijgt?
heyy nee hoor als je dit aan geeft krijg je alles + de korting die hun daar over geven. ik had het met de lodger die was bij de prental goed koper. ben daar toen heen gegaan. had bewijs door foto te maken van het prijskaartje en toen belde ze met het hoofdkantoor en toen kreeg ik een hogere korting dan dat ie bij de prenatal koste
waarschijnlijk krijg je het verschil niet terug. Ze hebben inderdaad de laatste prijsgarantie maar dan wel als het onder de zelfde (garantie)voorwaarden is. Babydump geef 1 jaar garantie op de kinderwagen en bv prenatal maar 3 of 6 maanden.
je krijgt het verschil WEL terug heb mijn stokke kinderwagen, babykamer, box etc overal goedkoper gezien en heb alles teruggekregen ook nog een gratis luiertas, autostoel, box, textielcheque etc gekregen
laagste prijsgarantie geld overigens alleen wanneer je het in een echte winkel hebt gezien en niet op webwinkels ofzo, want die hoeven geen winkelpand te huren
Dat is niet waar Wij hebben bij de babydump onze babyfoon gekocht maar online vonden we hem ruim 20 euro goedkoper en dat hebben we terug gekregen
Hmm ok ik ga het gewoon proberen dit weekend. We hebben daar alles gekocht dus hoop dat ze niet al te moeilijk doen