Ik heb het wel eens gevraagd welke luiers het beste zijn maar ik denk dat we aan de hand van een poll toch beter kunnen kijken welke luiers het meest worden gebruikt. Dus vandaar de poll welke luiers
baby dry bij mijn eerste en nu bij de tweede gebruikt broekjes heb ik bij mijn eeerst gebruikt in de periode dat hij bezig was met zindelijk worden broekjes in bed vond ik niets die lekten dan
Ik heb de luiers van C1000. Deze zijn ook goed en niet zo duur. Af en toe nemen mijn ouders Pampers mee en die vind ik ook erg fijn.
Ik heb ze van de appie.. En af en toe haal ik pampers als ze in de aanbieding goedkoper zijn dan die van de appie.... ik heb ze trouwens volgens mij van bijna alle merken al gehad het is namelijk maar net waar ik ben als ik nieuwe nodig ben en meestal kom ik dan in de appie....
wij gebruiken hier luiers van libero...we begonnen met mini 2-6kg en nu sinds een weekje midi 5-8kg! ik vind ze echt perfect!
Ik vind kruidvatluiers nog het fijnst. Maar als de pampers in de aanbieding zijn, dan neem ik die ook wel eens.
Pampers, maar koop ze alleen als ze in de aanbieding zijn. Die luiers van de aldi zijn ook prima moet ik zeggen!
Wij zijn aan het kijken wat ons het best bevalt. Ik heb de laatste tijd Friendz van Dirkx (Dirk vd Broek). Ze bevallen goed en zijn niet al te duur. In de aanbieding koop ik nog wel eens iets anders (Pampers, C1000 of DA). Tot nog toe bij geen enkel merk last van irritatie van de billetjes. Mocht dit zo zijn dan komt dat merk er niet meer in bij ons.
ik heb nu alleen pampers en huggies, die vind ik voor tamer het beste. Blijft lang zitten lekt niet. Ik heb in het begin veel merken geprobeerd, etos, AH en andere maar die lekken erg en ze worden hard als taemr veel plast en bij huggies en pampers niet. Ik koop ze alleen met acties 3 halen 2 betalen of 3 voor 25 euro. Ik heb nu een hele boel pakken van pampers en huggies dus voor de volgende 6mnd heb ik genoeg. Bij elke acties koop ik luiers maar nu is het wel genoeg.
Ik had eerst de Pampers New Born, die bevielen prima. Als cadeau kregen we twee luiertaarten, beide van Kruidvat luiers en die bevallen ook prima. Aangezien de Kruidvat luiers stuk goedkoper zijn, ga ik als de luiertaarten op zijn, weer luiers van het Kruidvat halen. Groetjes, Dana
Ik was gisteren bij de action en zag daar luiers liggen,32 stuks voor 3,79. Heb een pak meegenomen onder het mom van:zal wel helemaal niks zijn... Fenneke heeft ze vannacht aangehad en wat denk je? Helemaal droog ! Halleluja voor de action! Normaal altijd luiers van de etos.