Wat is nou een leuke mobiel? ik heb er nu een, een goedkope simpele, die vind ie al leuk, maar het muziekje duurt maar heel kort en dan moet je weer draaien, wat overigens niet bepaald zachtjes klinkt.. ik weet dat die van tiny love langer duren, maar ja, daar heb je weer batterijen voor nodig en dan kan je elke week nieuwe batterijen kopen. idem met die van rainforest. dat vind ik zelf trouwens de mooiste, maar ik ga toch echt geen 70 euro uitgeven voor een mobiel, jullie wel??!! iemand ervaring met die van woezel en pip? die is nl niet zo duur en ziet er leuk uit.
wij hebben die van woezel en pip en heb nog niet de batterijen hoeven verwisselen en we hebben hem tot voor kort boven de box gehad en het muziekje duurd lang genoeg vind ik.
ok, dus je hoeft bij die mobiel niet aan te draaien? dat is wel fijn.. off-topic: wat ben je snel weer zwanger! wilde je dat graag? pfff ik moet er echt nog niet aan denken..
De rainforest is inderdaad best prijzig, wij hebben hem uiteindelijk wel gekocht. De batterijen gaan erg lang mee hoor (lees: maanden) moet ik zeggen, dat dan weer wel. Enorm voordeel vond ik, naast dat ie zo mooi is en rustgevend, dat het makkelijk 15 minuten achter elkaar speelt en je hem nooit hoeft op te winden. Persoonlijk vond ik het wel waard, maar het blijft een grote hap geld!
je moet die van woezel en pip wel draaien, dat vond het enige 'lastige' eraan maar ik had deze gekregen en dat draaien is zo gedaan. ik ben onverwachts zo snel zwanger, ik vind het heel spannend en heel leuk. martijn is 15 maanden als de kleine geboren word dus word druk maar ook gezellig.
Ik vind die mobiel van rainforest ook het mooist. Ik heb hem zelf bij de Baby dump gehaald daar kost ie 59 euro
helaas geen babydump in de buurt.. maar dan nog vind ik het een hoop geld hoor voor die enkele maandjes. helaas staan ze niet in de buurt op mp. maar die woezel en pip mobiel he, je zegt dat de batterijen lang mee gaan maar ook dat ie aangedraaid moet worden. waar zijn die batterijen dan voor? en heb je enig idee hoe lang het deuntje duurt of wil iemand dat even opnemen. die ik nu heb duurt maar 3 min. en dat vind ik echt veelste kort.
De mobieltjes die ik gezien heb die je dan aan moet draaien duren idd niet lang. Wij hebben de RainForrest en daar duurt het muziekje ong 10 min en er zit een afstandbediening bij, hij was best prijzig maar vond het wel waard ook voor de tijd dat wij em gebruikt hebben. De baterij die hebben we pas 1 keer vervangen. Veel leuke rustgevende muziekjes en vlindertjes op het flafond, Jayden vond em erg leuk en heb geen spijt dat we die mobiel hebben aangeschaft.
Vier jaar geleden gekocht, dus ik weet niet of 'ie nog te te koop is, maar die van Nijntje heeft een heel acceptabel deuntje dat best wel lang duurt.
Heb de tiny Love. Muziekje duurt ongeveer 15 minuten. Batterijen gingen hier een maand of 3 mee. Mijn zoontje is nu 6 maand en merk dat hij de mobiel nu zat begint te worden. Is trouwens handig even goed te kijken waar je een mobiel koopt. De prijzen willen nogal uiteen lopen. Heb zelf de tiny love bij wehkamp besteld, volgens mij € 39,95 terwijl deze overal stukken duurder is.
Ik heb de tiny love en vind hem helemaal super. Milan trouwens ook, hihi! Ik heb hem tweedehands via marktplaats gekocht, want nieuw vind ik ze erg duur. Batterijen heb ik nog niet hoeven te vervangen en ik heb hem nu 2-3 maanden in gebruik. Ideaal dat je niet iedere keer dat muziekje moet opwinden en de mobiel heeft zoveel leuks om naar te kijken. Super gewoon!
heb die van woezel en pip en kleine vind hem helemaal geweldig! vooral ook die kleurtjes lekker fel. je moet hem wel aandraaien maar dat vind ik helemaal niet erg zeker niet als ik hem zo lachen naar dat ding
aaliyah, zou jij misschien voor mij even willen timen hoe lang het deuntje duurt? hij kost nu bij de babydump maar 19.95 en de rainforest 59.95 scheelt nogal! vind ze allebei erg leuk!
die van woezel en pip heeft inderdaad geen batterij, ben beetje verstrooid door de zwangerschap dnek ik hahaha.
Wij hebben ook de woezel en pip en ze vond hem helemaal geweldig. Ik vond het zelf ook een fijn muziekje, werd er niet zo snel gek van als van andere deuntjes. Haha, als je het vaak genoeg hoort wel hoor. Wat ik wel jammer vond, was dat het niet mogelijk was om de figuurtjes te laten draaien zonder muziek. Krummel vond dat draaien namelijk heel leuk, kon ze mooi de knuffeltjes volgen met haar ogen. Ze was vooral dol op Woezel, daar bleef ze naar kijken. Natuurlijk kun je er wel een slinger aan geven, maar dan draaitie in het begin te hard en later te snel. Het lijkt mij echt een gat in de markt om de knuffels te laten draaien zonder geluid.
Wij hebben er 1 van Winnie de poeh, we hadden die bij de 1e al en zitten nog steeds batterijen van toen in! Heeft 3 verschillende deuntjes die je kan kiezen en een nachtlampje
Wij hebben die van Tiny Love, maar ook via MP gekocht, want ik vond hem nogal duur. Voor mijn dochtertje had ik een lichtroze met beertjes, heel leuk, maar je moest hem steeds aandraaien en daar werd je een beetje tureluurs van. Die van Tiny Love bevalt goed.
bedankt voor jullie reacties. ik heb toch maar besloten die van rainforest te kopen. hij was bij de babydump 59 euro, daar heb ik gelijk de babysense besteld en de boxspiraal van woezel en pip had ik namelijk nog niet.. dus ik ben weer arm haha!