Kledingpakket voor een jongetje, maat 68. Sommige dingen 74 die klein vallen. Het meeste ziet er keurig uit, hij heeft minder dan een maand in deze maat gezeten dus ga maar na hoe vaak het gedragen is. Met o.a. 6 Lange mouwen rompertjes van de HEMA 62/86 1 Lange mouwen romper van de prenatal mt 62/68 3 wat dunnere broekjes van Bondi, H&M, Ducky Beau 6 gewone broekjes van Ducky Beau(3), Hema(2) en H&M(1) 1 spijkerbroekje en 1 spijkerjasje van MEXX, nooit gedragen. Maat 74 maar ziet er klein uit dus doe hem bij dit pakket. 4 wat dikkere truitjes/vestjes van Ducky Beau(1), Just Small(1) & HEMA(2) 4 lange mouwen shirtjes van Disney(3) en Nijntje (1) 1 polotje van Bondi 1 pyama Prenatal Hoef er niet de hoofdprijs voor, voor een leuk bod is het van jou.
wat vraag je voor de rompers met lange mouw en het hema truitje? Zou het een brievenbus pakket kunnen zijn?
Hoihoi, 5 euro incl. verzending? Ik denk wel dat ik het in de brievenbus krijg als ik het even goed plat strijk of in 2 enveloppes stop. Welk hema truitje wil je? Het blauw wit gestreepte vestje of het truitje met de v hals?
Staat er al zo lang op, voor 16.75 euro inclusief verzendkosten mag je het hebben! En ik doe er nog een lichtblauw joggingbroekje van de H&M bij(die vond ik nog).