Inderdaad! Lotte heeft nu een heel RL pakje voor 6 tot 9 maanden aan! Hoe bizar. Net als haar Tommy pakje trouwens.
@Beatrice volgens mij kloppen die maten niet? Wat RL valt nog kleiner dan Mexx. En dat vind ik al zo klein vallen.
Mexx valt kleiner als RL. Armani valt gewoon normaal. Tommy valt ook erg klein. En noppies en BFC ook normaal.
Misschien dat ik Noppies als maatstaaf gebruik omdat ie daar bijna alles van heeft. Daar heeft ie nu 74 van .Ze zeggen idd dat het vaak 1 maat grote moet van Noppies.
Noppies vind ik ook extreem klein vallen, soms zelfs wel 2 maten.. Ook mexx valt best klein en RL inderdaad ook! Armani valt idd heel goed... Dior ook weer best klein vind ik !
kleine van mij is nu 14 mnd en heeft nu mt 86 - 92, die van jou een een heel stuk jonger dus ja ligt er maar net aan hoe groot ze nu al is natuurlijk.
mijn dochtertje en draagt nu sinds kort maat 74! ik lees al wel dat er geen pijl op te trekken is, want sommige kindjes dragen met 5 a 6 maanden maat 74. succes met shoppen!
Onze kleine is nu net 3 maand oud en gaat al richting 68..past nog maar een aantal kleertjes van maatje 62. Het is allemaal erg verschillend lees ik al wel.
oh ik zie dat ik vergeten was erbij te vermelden dat mijn dochter nu net 1 jaar is en sinds kort maat 74 draagt! groetjes joyce
Hannah is 9 maanden en gaat nu net over op maat 80. Maat 74 past ze ook nog goed en heeft ze ook nog gewoon aan hoor, maar ze houdt niet zo van dat gesjor. Maat 80 is dus nog wat aan de grote kant, maar voor de zomer (en lente) straks prima.
Vera is net pas uit maat 74-80. Ze heeft ontzettend lang met deze maat gedaan. Daar stond ik laats nog zo van te kijken. Je kunt shirtjes met korte mouw kopen en wat vestjes of een trui