Hallo dames, mijn schoonmoeder had het idee om een babypop te kopen voor als onze 2e kleine geboren wordt. Zodat de oudste met mama mee kan doen in het verzorgen van onze baby's. Haar gedachte was dat als de oudste mee doet ik haar ook bezig houdt: samen baby's verzorgen. En dat ik haar meer in het proces kan betrekken. Ten eerste is mijn vraag, want het klinkt mij best leuk in de oren en als zijzelf er niets aan vind dan merken we het wel: wat denken jullie van deze theorie? Of hebben jullie ervaringen? Ten tweede: wat is een leuke realistische pop? Ikzelf heb vroeger nooit met poppen gespeeld, dus heb geen ervaring haha. groetjes
Mijn dochter heeft babyborn de kleinste. Ze geeft haar popje borstvoeding eten en verschoond haar. Ze loopt er elke dag mee
Ik heb mijn schoonzus gesproken vandaag die op een kinderdagverblijf werkt. Babyborn is meer voor kinderen vanaf 3 jaar. Nu zou ze meer hebben aan een kleine pop met zacht lichaam. Zullen we dat gewoon doen.
Je hebt van baby born een kleine variant,die heeft een zacht lichaam.ik denk dar dekilene die bedoelde
Maar je dochter is wel heel jong als de baby komt. Persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat ze er dan al iets mee heeft...
Toen mijn dochter 1 werd heeft ze een babypop gekregen, maar ze moet er neits van hebben.. het idee vind ik wel heel leuk en het proberen waard?!
Hier hadden we toen de derde geboren werd iets oudere meiden, toen 3 en 5 jaar, maar die deden echt alles na met hun pop. Het proberen waard en een leuk idee in ieder geval! Mijn zoontje van nu 2 jaar, vind bij oma een pop met buggy het mooiste speelgoed...
Dat is echt kind afhankelijk hoor!! Mijn dochter heeft 3 popjes 1 ervan is baby annabel. Ze geeft haar de speen en de fles en soms de luier om haar heen. Knuffekt en kust wat af met al haar popjes. Doet ze in haar speelgoedbuggy en gaat wandelen. Ik heb hier een kindje wat gewoon baby gek is vanaf dat ze kon kruipen.
Voor Caitlyn hebben we bij Blokker een pop van 25-30 cm voor haar verjaardag gekocht. Zacht lijfje en de pop kan geluidjes maken. Ik was een tientje kwijt. Grote zus heeft net zo'n pop, naast ook nog een grotere met zacht lijf en een grotere met helemaal plastic lijf. De kleine zachte is bij Caitlyn en bij Thirza veruit favoriet... Thirza kreeg die pop toen ze 6 maanden was en wij hadden toen echt zoiets van: wat moet zo'n jong kind met een pop? Nou, helemaal mis, want van begin af aan knuffelde ze die pop helemaal wezenloos... En Caitlyn doet dus al precies hetzelfde, dus die gaat nu haar eigen pop krijgen
Serieus Fien is anderhalf en kan niet zonder haar pop.. Flesje geven, in bad doen, kleertjes uit, dan is ze het ding weer brood aan het voeren.. Heel vroeg trok ze al naar poppen, is echt al heel lang haar favoriete bezigheid, ik denk dat ze een maand of 8 was. Ze heeft zo'n pop met zacht lijfje van de blokker, met een hele grote glimlach. Ze is nu niet zo fit in orde en lag dus vanmiddag met pop op de bank te slapen..
Mijn dochter heeft deze en is er helemaal wild van zacht lijfje. Ze knuffelt en speelt er vaak mee My first Baby Annabell online kopen, snelle levering | Lobbes.nl