Hallo, ik ben op zoek naar een goede slaapzak, ik heb nu die van de v&d die is opzich wel fijn alleen nu wat te koud. Iemand een idee? violet
ik heb die van de kruitvat vind ze erg fijn. ze zijn wat smaler de ovegang van bakerzak naar slaapzak was niet zo groot dan. ze zijn ook niet te dik maar ook niet te dun
Ik vond die van de prenatal altijd wel fijn... en dan vooral diegene die aan de onderzijde open kunnen voor en achterkant...
De dunste slaapzakken (dus voor de warme dagen, niet voor nu) hebben ze overigens bij de Wibra. Ik kwam ze toevallig tegen. Echt prima kwaliteit, en echt heel dun.
Ik gebruik ISI mini slaapzakjes, zonder mouw.. Daarbij gewoon lakentje en deken(s). Vind t zonde om een dure slaapzak ( zo'n combisleeper bijvb.) te kopen terwijl ik ook "gewoon" lakens en dekens heb, die ook niet gratis waren...
Hier ook de ISI mini...............zo super! Begonnen met 't kleinste formaatje (n grijze) en nu al weer eventjes in het formaatje wat er na komt. (limegroen)
bedankt voor jullie reakties! Ben gisteren bij de prenatal geweest maar die zijn net zo als die van de v&d ik moet ze eigenlijk net een beetje dikker hebben, anders kom ik bij die geatteerde uit dat lijkt me weer zo warm Hij heeft nu aan een romper korte mouw, pyama en slaapzak dus, dat is toch normaal? Ik zal zo ff kijken naar de isi mini
Hier heb ik zo'n tussendikte gekocht bij de Wibra. Geen zomerslaapzak maar ook geen winterslaapzak. Maar hij slaapt nu echt in een heel dunnetje, vind die dikkere nu toch nog te warm. En hij slaapt ook nog zonder deken of lakentje.
Hier nu ook nog gewoon zo'n hele dunne hoor. Daaronder een shirtje met lange mouwen en een luier. Verder geen deken/laken/oid. Hij heeft 't niet koud. Maar kan natuurlijk ook per kindje verschillen. Voor iets kouder weer hebben we een tussendikte bij het kruidvat gehaald. En voor de winter hebben we die van de Hema, met mouwen, die er eventueel ook nog af kunnen.