maat 50, pakje uit 1 stuk. Aan de voorzijde helemaal doorgeknoopt (drukknopen) dus toch wel praktisch.
maat 86, rok met paarse 'petticoat', mosterdtruitje en spencer, alles prenatal Wat wil je daarvoor hebben? En het roze zomerjasje? Ow en de broekjes maat 86? PB me anders maar voor de totaalprijs....
ik had 'm gezien. Vind je het heel erg om - voor de overzichtelijkheid - je reacties gewoon on topic te plaatsen? Dan zien anderen ook waar interesse voor is.
Ik heb dus wel intresse in het paarse rokje met spencer en truitje mt 86, de 4 broekjes mt 86 en het roze zomerjas winnie the pooh mt 86.... Wat is de prijs incl. verzendkosten?
Zo dan, daar was ik weer. Zowel lovewinnie als candijtje hebben interesse in bijna dezelfde spullen. 4 broeken maat 86 (1 x prenatal, 3 x h&m), 1,50 per stuk dus 6 euro de kledingsetjes (alles prenatal) 3 euro per stuk de truitjes: 2 euro per stuk, 7 keer= 14 euro. Pyama (prenatal) 1,50 Het hele pakket maat 86 komt dan op 30,50 maar als je alles in één keer neemt reken ik 27 euro. De verzendkosten zijn 6,20 jasje winnie the pooh 4 euro jasje prenatal 3,50
Vriendlief is het er niet helemaal mee eens dus als het kan koop ik liever alleen: maat 86, groene rok met bijpassende blouse, zit een glittertje in. prenatal dus als candijtje nog belangstelling heeft voor de rest? en uiteraard hoe beccaatje hier over denkt haha
de verzendkosten hangen af van de hoeveelheid. 1 setje gaat in een grote envelop ( 70 cent) en moet ik wegen. Ik doe standaard 2,20, maar misschien is het niet genoeg en moet je strafport betalen. Ik wil ook alle sets wel afzonderlijk verkopen, maar omdat ik het liefst zo snel mogelijk van zo veel mogelijk afben hoop ik dat jullie het niet erg vinden nog een moment te wachten (ik ken nog mensen die meer setjes tegelijk willen)
Beccaatje ik heb interesse in: *maat 86: truitjes+ pyjama 4 broeken *maat 80: 2 jassen 2 broeken + 2 truitjes Laat je even weten wat je er nog van hebt en de prijs. Knuffie