Ik voel me even niet zo slim maar ik kom er even niet meer uit. Ik wil graag winterlaarsjes (gevoerde slofjes) bestellen van Aapie. Nu hebben we net de voet opgemeten van onze dochter (al een opgave op zich) en mijn man en ik komen beiden uit op 11,5 cm. Nu begrijp ik dat ze niet te groot moeten zijn maar ik wil ook niet dat ze te klein zijn of dat ze over 2 weken niet meer passen (ze kan nu nog even naar buiten met sokken maar straks niet meer dus ik heb liever dat ze ze over een paar weken past dan dat ze nu al wat krap zouden zitten). Dit staat in de maattabel: Small: Lengte 11,5 cm Medium: Lengte 13 cm Large: Lengte 14 cm Zou daar dan die 3 a 4 mm al bij opgeteld zitten? Ik dacht zelf dus aan M maar vraag me af of dat dit veel te groot is. Ze kruipt en staat nu nog niet dus de eerste periode is het voornamelijk om voetjes warm te houden buiten de deur en later natuurlijk fijn als ze zich op gaat trekken. Alvast bedankt voor reacties.
Volgens mij is dat zonder de extra mm. Weet wel dat de S voor mijn zoontje te klein was en de M veel te groot, heb toen andere sloflaarsjes gevonden met een andere maatstelling...later wel geslaagd voor Aapieschoentjes.
Bedankt voor je reactie! Ja, S lijkt me te krap maar ze zeggen zelf op de site dat 1 cm te groot al heel erg veel is op een babyvoetje en dan vind ik de 1,5 cm verschil dus wel erg groot. Misschien nog even verder zoeken dan.