Heeft iemand ervaring met de Nuna Zaaz stoel? Ik vind m er mooi, handig en comfortabel uitzien, maar ken niemand die er een heeft. Ik vind t heel moeilijk om een kinderstoel uit te zoeken! Tripp trapp vind ik er leuk uitzien, maar ik vind het dus juist erg onhandig dat er geen apart tafelblad aan vast zit. En zijn er mensen bet chicco Polly-achtige stoelen? Vind ik niet perse mooi, maar misschien wel erg handig?
Wij hebben hem, ik vind hem nog steeds erg mooi, maar de simpele ikeastoel die we voor onderweg en buiten hebben is makkelijker schoon te maken en met de verkleiner zat Jesse hier in het begin beter in. Maar ja, die kun je niet zolang gebruiken als de Nuna en het oog wil ook wat... Voor de tweede komt hier waarschijnlijk ook weer een Nuna Zaaz.
wij hebben hem hier, maar zou hem niet opnieuw kopen of aanbevelen. Kleine meid zit er nu pas handig in, ervoor zat het helemaal niet makkelijk voor haar. Er is geen verkleiner voor, en hij is best ruim voor kleine kindjes. Ook kruipt er overal vuil tussen, en is het een heel gedoe om het zitje er even af te halen om hem proper te maken. De riempjes vind ik ook niet praktisch, ze sluiten niet mooi aan
Wij hebben ook zitten denken aan deze stoel, maar uiteindelijk hebben we een Brevi Slex gekocht. Ontzettend blij mee, want deze stoel is onwijs handig schoonmaken, makkelijk te verstellen, kan hoger én lager dan de Nuna, zitting is groter en kan gebruikt worden door volwassenen.
Oke, als ik het zo hoor is de Zaaz dus echt niets voor mij (ik ben nogal van het gemak, en onhandig schoon te maken e.d. zijn voor mij echt dealbreakers ) Die Brevi Slex is trouwens moeilijk verkrijgbaar in nl, als ik zo even snel er op google!
Ja, de Slex wordt niet bij veel winkels verkocht. Heb hem zelf bij Hoepie, de webshop voor uw poepie. besteld. Mijn ouders hebben de stoel hier ook besteld. Ze stonden afgelopen jaar ook op de Negenmaandenbeurs, hadden ze de stoel ook staan.