A.llison is nu 5 dagen oud. Het gaat goed, alleen haar drinken wat minder. Ik heb de avent flessen gekocht maar de speen is te hard voor haar. Ze drinkt al niet veel en aan die moet ze te hard zuigen, heeft niets binnen en valt in slaap... Vandaag gaan we om nog spullen, dus ook andere flessen. Maar welke moet ik nu nemen? Welke flessen zijn goed en niet hard van speen voor haar?
Dr. Brown idd. Difrax vonden wij vreselijke flessen. Ze lekten steeds. Dr. Brown waren prima flessen, dochter dronk er goed uit en het helpt tegen krampjes Edit: van harte gefeliciteerd trouwens.
Dr. Brown zou ik dan idd proberen. Difrax was bij ons ook drama, ze dronk er prima uit, maar die dingen lekten constant. Kon elke paar weken nieuwe kopen.
hier eerst de advent natural, maar daar dronk ons meisje heel slecht uit. nu over gegaan op de difrax s fles en dat gaat prima
wij gebruiken de aventfles uit de prenatal doos. is een speciale borst achtige fles en die speen is echt niet hard en is uit stekend tegen krampjes. en onze dochter doet het er prima op. bij alle kids advent gebruikt en ben helemaal fan. ook wel difrax geprobeerd vreselijk zoog steeds vacuum en viel ze weer in slaap. docterbrown vind ik niks. hebben we op het werk wel en die lekken ook heel vaak.
Ik heb nog nooit een lekende fles van Dr. Brown gehad. En heb ze toch een jaar gebruikt .. Bij ons was het op aanraden van het zh omdat wij een prematuur kindje hadden en dit ideale flessen waren .. Nu ben ik weer zwanger en weer gaan wij voor de Dr. Brown flessen
Avent was hier de enige waar niet mee gelekt werd. Pakt ze de speen wel goed? De punt moet net als je tepel echt helemaal achterin de keel zitten. Dat betekent dat de lipjes de harde rand van de dop moeten raken! En hoe bied je de fles aan? Het is niet de bedoeling dat je de speen in de mond stopt, je moet langs de lippen aaien met de speen en je kind de speen zelf laten pakken!
Wij hebben de brede difrax flessen die vind ik erg prettig! Ze lekken alleen als ik ze niet goed dichtdraai .
Ik heb jaren geleden zelf gekozen voor de bornfree fles. Erg fijn in gebruik en zorgt er ook voor dat er geen lucht mee komt tijdens het drinken. Beetje hetzelfde effect als de Dr. Brown fles.
Heb je het gratis babypakket/tas van kruidvat gehaald? Die fles met speen loopt heel makkelijk ( voeding drupt er zelfs uit als je de fles op zn kop houd) Die flesjes zijn heel goedkoop en de spenen eg zacht.