Waarschijnlijk niet maar ik heb vorig jaar gemerkt dat er in mei gewoon nog maar heel erg weinig keus is qua zomerkleding.
Ik herken het probleem hoor Sidmick. Ook ik koop meer exclusieve kleding voor mijn kindertjes en het matenprobleem is/blijft lastig. Ik vind het ook weer zo armoedig staan wanneer een kindje echt veel te grote kleding aan heeft, net zo erg als wanneer ik een kind zie lopen met te kleine kleren. Pffff, mijn meisje is nu ruim 10 maanden en past nog ruim in maat 74. Zou ze van de zomer al toe zijn aan maat 80? Gelukkig hebben ze bij kleertjes.com nog redelijk lang een goede voorraad die ze ook weer aanvullen. Maar die verkopen weer geen Burberry...... Nou goed, het is idd een luxe probleem, maar die mogen er ook zijn toch? Succes met shoppen voor je meisje!
Eva groeit niet zo heel hard, maar ik koop haar zomerkleding (H&M ) allemaal 1 maat groter. Boven heeft ze nu maat 92, beneden maat 86. Jurkjes koop ik nog wel in 92, heb geloof ik ook al een jurkje in maat 98 besteld, dat kan ze dan eind van de zomer wel aan gok ik of het zit ietsjes ruimer, maar dat maakt voor de jurkjes die ik bestel niet zoveel uit.
Ik ben ook al druk aan het shoppen voor de zomer voor mijn kleine meisje, de nieuwe collectie is al vollop binnen en je moet er echt snel bij zijn als je iets leuk vind wat je wil hebben het is zo weg, heb bij kleertjes,com al heel wat ingeslagen. Ja hier ook het maatprobleem heb sommige jurken in mt 92 besteld zijn wat ruim maar die gaan over een paar maandjes wel passen.. Ze zit nu in 80 a 86. Succes allemaal met shoppen..