welke auto?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

welke auto zouden jullie nemen

1. alfaromeo 156/159 station

2. audi a4 avant

3. renault laguna station

4. peugot 306/307 station

5. skoda octavia station

6. citroën c5

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

wij gaan onze alfa romeo eruit doen. en willen een station maar nu weten wij dus niet welke.mischien kunnen jullie ons helpen daarom de poll
    nieuw of gebruikt weten we ook nog niet.
    het zijn wat keuzes maar we weten het echt niet :)

andere suggesties zijn ook welkom

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Tja moeilijk, het ligt ook heel erg aan het bouwjaar... Wij hebben nu een Renault Laguna maar er veel problemen mee gehad, dus daar zou ik niet meer voor kiezen. Ik hou zelf erg van audi's maar dat pastte niet in osn budget. Kun je niet een lijstje maken met je wensen qua specs waar je auto aan moet voldoen en kijken welke het dichtste erbij in de buurt komt?

3. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Ik zeg maar 1 ding: GEEN LAGUNA ! ! ! ! ! ! ! Ik zweer je, daar krijg je spijt van................ En helaas spreek ik uit ervaring.. Van deze opties zou ik gaan voor de Audi!

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik zou ook voor de audi gaan. Maar ik heb met de overige auto's geen ervaring. Mijn vriend heeft een audi a4 station, en die bevalt erg goed.
    Zelf heb ik een volvo v70 (ook een station), en ook een fijne wagen, maargoed je zit vast niet te wachten op nog meer opties ;).

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

hey die staat er niet tussen een volve v40/v50.

ik nijg ook naar audi maar daar heb je achterin niet veel ruimte mijn ouders hebben er 1. ik wil sowieso een auto van na 2002 of een nieuwe

6. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Tja, weet niet waarom jullie je Alfa eruit doen maar ik/wij zijn Alfa fans. Hebben zelf een 156 sw dus ik zeg Alfa.

7. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Ik heb ook al voor een andere auto gekeken, en ik zou voor de Opel Vectra gaan. (wel de nieuwe). ;)

Mooie auto, lekker ruim en een grote kofferbak. plaats genoeg voor een kinderwagen :p

8. valhalla

valhalla Niet meer actief

We hebben (zakelijk maar tot vorig jaar ook privé) een Skoda Octavia II, heerlijke auto vind ik. Is overigens nog een paar cm ruimer dan de A4 en veel goedkoper! Tip: importeren uit Duitsland als je een auto koopt van een paar jaar oud, kan echt veel geld schelen. Hebben wij ook gedaan met onze auto :D

9. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hier een Audi A4 Avant.
    Heerlijke auto en genoeg ruimte vinden wij.
    Het grote voordeel van deze auto vind ik dat het een sportieve stationwagen is en geen ouwelullenbak.

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

de alfa die eruit gaat is een156 sedan van 99. met een gas tank. wij willen nu een grotere auto. we gaan trouwens niet helemaal alfa af er komt waarschijlijk een mito voor mij ;)

11. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Ok, dan begrijp ik het. Mito vind ik ook erg leuk maar wij hebben een 156 sw voor mij en een Ford Transit (eigen bedrijf) voor manlief.

Ik vind de 159 sw ook erg leuk.

Je hebt trouwens in je keuze niet de Ford Mondeo sw meegenomen. Deze is mooi en heel erg groot. Is ook een goede keuze, een aantal van mijn collega's hebben deze via het werk en zijn erg tevreden.

12. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Wij hebben nu sinds paar dagen een peugeot 306 en moet zeggen echt een fijne auto en lekker veel ruimte!

13. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    Dodge Caliber :)

14. Boots

Boots Actief lid

1 nov 2008
    318
    0
    0
    Thuisblijfmama
    Nederland
    alfaromeo 156/159 station

15. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Ik zou voor een volvo gaan.

Een vriendin van mij heeft een audi (station), maar daar past haar kinderwagen maar net in of net niet.

Ik heb een volvo 245(oldtimer) en daar passen twee kinderwagens achterin.

16. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    ik ben een vw liefhebber, maar als ik uit je rijtje moet kiezen dan de audi a4

17. Trees

Trees Niet meer actief

Hier ook een alfa-fan (vind ze zo mooi...), maar zelf vind ik een volvo station een goede en betrouwbare tweede keus! De rest van de auto's zou ik nooit kiezen, eventueel nog een audi?! Ik ben erg kieskeurig als het om auto's gaat en veel auto's vind ik er erg suf en truttig uitzien. Echt blits ben je al niet met een station (en ja wij hebben er ook één ;)).

18. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Nou wij hebben ook een Renault Laguna SW en niks geen problemen. Hij rijdt goed, zit heerlijk en heel erg ruim. Een prima auto, voor ons dus.

19. 2bb

2bb Niet meer actief

Natúúrlijk een Alfa! Mijn vriend heeft hem ook 9is een echte alfist) en het is gewoon de mooiste die er nu rondrijdt en lekker ruim. Audi is een premium auto en echt een goeie, maar met alfa geef je aan dat je smaak hebt ;). Ikzelf rij in een nieuwe BMW 320 touring en dat is overigens ook super. Ik zou privé nooit voor een franse auto kiezen: te veel problemen.

groetjes en veel plezier met de keuze maken!

20. Trees

Trees Niet meer actief

Haha toevallig ook lid van de alfa-club?

Deel Deze Pagina