Dag allemaal, ben op zoek naar een goede en goedkope babyfoon. Geen poespas, geen camera, maar gewoon een goedwerkende babyfoon. En niet te duur natuurlijk Zie door de bomen het bos niet meer.
In ander topic heb ik hem met link gezet is van Motorola 31,99 kijk daar even weet zo even het type nummer niet uit mijn hoofd hihi
Zo even voor je gezocht deze hebben wij voor erbij: Motorola MBP8 digitale babyfoon in de Conrad online shop verder hebben we de alecto dbx 88 die is ook super maar heeft dus wel meer functies, wel ook vaak in de aanbieding. Die van motorola gebruiken we ook en is ook harstikke goed en storingsvrij heel helder en hard geluid als je hem harder zet dus overal goed te horen aangezien er geen ouderunit opzit die je bijvoorbeeld mee naar buiten kunt nemen want beide delen zitten direct in het stopcontact.
De Alecto DBX 85 is ook prima en heeft net weer wat minder functies dan de 88. Is ook regelmatig ergens in de aanbieding, ook weleens bij Blokker of Kruidvat o.i.d.!
die is inderdaad ook net zo goed! Heb veel ervaring met deze genoemde 3 in mijn kinderopvang storen niet op elkaar en werken allemaal heel erg lang en goed.
Hier ook goede ervaring met de Alecto. Vaak in de aanbieding overal, 30-35 eur heb je een simpele goede.
bol.com | Motorola MBP-8 - Babyfoon digitaal, Motorola | Elektronica Ik had inderdaad ook die van Motorola gezien en vroeg me af of het wat is........ Bij Conrad is ie wel goedkoper. Ik ben ook op zoek naar een simpele babyfoon zonder poespas. Als je buiten zit kun je hem toch ook buiten in het stopcontact doen?
ja hoor natuurlijk als je die gewoon 1 hebt kan dat prima. Hij geeft heel goed en helder geluid ik ben er ook zeer tevreden over.
heb je een goede aan, ik gebruik hem voor de opvang en nu ook voor mijn zoontje die naar zolder gaat nu dik 2 jaar oud. De alecto blijft dan bij de baby