Maat groter kopen?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Eefje00, 7 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Veel te klein.

2. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Ik zit ook met open mond te kijken.... die zijn toch overduidelijk veel te klein!
    Daar zou ik niet aan twijfelen ;)

3. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Dan moet je in de zomer eens goed naar beneden kijken:D. Het is echt opvallend hoeveel kinderen en volwassen vrouwen er op te kleine sandalen/slippers lopen. Terwijl ik mij niet kan voorstellen dat het lekker loopt met je tenen over de rand.

4. misa

misa Niet meer actief

Dit. Echt veeeeel te klein.

5. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Klopt! Ik werk op een kinderdagverblijf en helaas zien we daar ook zoo veel kinderen met te kleine schoenen. Ik snap dat echt niet!

6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    Mijn jongste dochter bleek van de week ook op te kleine schoenen te lopen. En ik controleer het echt regelmatig, denk wel een keer per maand oid. Ik heb niets gemerkt met schoenen aan doen, ze liep niet anders dan anders en zij gaf ook niets aan (doen jonge kinderen zelden schijnt)... Ik zag het nu aan haar sandalen, dat die opeens precies pas waren ipv dat ze wat groeiruimte hadden, maar bij dichte schoenen zie je dat natuurlijk niet. Is echt in één of twee weken gebeurd...

7. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Bij dichte schoenen is het natuurlijk ook veel lastiger te zien. Al laar ik de foto van dochter heel vaak opmeten.
    Maar bij sandalen, zoals in de openingspost snap ik niet dat je twijfelt ;)

Deel Deze Pagina