Ik zit ook met open mond te kijken.... die zijn toch overduidelijk veel te klein! Daar zou ik niet aan twijfelen
Dan moet je in de zomer eens goed naar beneden kijken. Het is echt opvallend hoeveel kinderen en volwassen vrouwen er op te kleine sandalen/slippers lopen. Terwijl ik mij niet kan voorstellen dat het lekker loopt met je tenen over de rand.
Klopt! Ik werk op een kinderdagverblijf en helaas zien we daar ook zoo veel kinderen met te kleine schoenen. Ik snap dat echt niet!
Mijn jongste dochter bleek van de week ook op te kleine schoenen te lopen. En ik controleer het echt regelmatig, denk wel een keer per maand oid. Ik heb niets gemerkt met schoenen aan doen, ze liep niet anders dan anders en zij gaf ook niets aan (doen jonge kinderen zelden schijnt)... Ik zag het nu aan haar sandalen, dat die opeens precies pas waren ipv dat ze wat groeiruimte hadden, maar bij dichte schoenen zie je dat natuurlijk niet. Is echt in één of twee weken gebeurd...
Bij dichte schoenen is het natuurlijk ook veel lastiger te zien. Al laar ik de foto van dochter heel vaak opmeten. Maar bij sandalen, zoals in de openingspost snap ik niet dat je twijfelt