hallo dames, Ik kijk regelmatig naar kleding van Noppies (vooral in de uitverkoop of marktplaats) omdat deze kleding mijn dochtertje het beste zit. Nu gaan wij in augustus (ja, duurdt nog even ) op vakantie. langzamerhand ben ik dus aan het kijken of ik al wat kleertjes kan kopen voor de zomer periode. Ik heb eigenlijk geen idee dan welke maat?? Als wij op vakantie gaan is ze nét 10 maanden, past haar 74 dan? of is dat te groot Groetjes Florida
Tsja, ligt er echt aan hoe ze zich ontwikkeld. Is ze nu groot/klein, of gewoon gemiddeld? Volgens mij zou ze "gemiddeld" dan wel ongeveer in 74 passen, en Noppies valt klein (dus het is dan niet meer echt te groot gok ik). Aan de andere kant, mijn dochter is vrij klein en zat vanaf 11/12 maanden in maat 74, en dan is Noppies een merk wat als eerste past doordat het klein valt... Moet je per sé nu al bestellen? Ik zou heel even wachten...
Ik zou gewoon wachten op de volgende sale dan, volgens mij is dat altijd rond mei, dan weet je tenminste zeker dat het goed zit! Die kleintjes kunnen nu nog zoveel veranderen.
onze dochter is nu 10 maanden en zit in maat 80. ze is heel gemiddeld. en ik weet niet goed hoe de noppies kleding valt.
Mijn meisje is nu bijna zes maanden en ze past maatje 74 al goed. Ze volgt wel de +1 lijn en is dus iets groter dan gemiddeld. Voor onze vakantie (in juli) heb ik gegokt op maatje 86 maar ik heb geen idee of dat wel de goede maat zal zijn. Ze is dan twee keer zo lang als nu op de wereld en we zijn nu al van maatje 50 naar 74 met haar gegaan. Ze zal wel minder gaan groeien, maar of ik het red???? Ik weet niet welke maat je kleintje nu heeft, maar het kan heel snel gaan. Zelfs als het een kleine baby is, dan zal ze wel in 74 zitten (mijn oudste volgde de -1 lijn en zat toen in 74-80). Je kan het denk ik beter even afwachten. Je bent wel een half jaar verder en je kleintje is nog niet eens zo oud. Het is natuurlijk wel verleidelijk om het nu al te kopen (heb ik met koopjes e.d. ook gedaan) maar het is zonde van het geld als het veel te klein blijkt te zijn.
Mijn dochtertje draagt van boven mt 80 en onder mt 74 vanaf 8 maand ongeveer. Noppies een maatje groter. Heb alleen net een spijkerbroekje binnen die toch wel aardig ruim is. Maar spijkerjurkje maat 86 zit als gegoten.
Mijn dochtertje is vrij klein en heeft nu in alle merken nog maat 62, bij noppies al 68 en het zit al vrij strak. Ik vind het klein vallen. Zou misschien al voor 80 gaan en anders even tot de volgende uitverkoop wachten.
ik durf nog niet zo goed kleding te kopen voor de zomer, ik wacht nog wel even af.. Mijn dochter zit nu in 62/68, Noppies 68..
Mijn dochter zat met zeven/acht maanden in maat 74 van Noppies. Ze zit qua groei iets onder de middenlijn. Ik zou dus zeker voor maat 80 gaan. Wel zou ik idd nog even afwachten, rond mei heb je wellicht een beter beeld van de groei en is er vast ook nog genoeg leuks te vinden.