wanneer hebben jullie het wiegje/ledikantje echt opgemaakt? Ik wil zo graag het bedje opmaken, dan is het kamertje echt af, maar iedereen in mijn omgeving zegt dat ik eerst 6 weken het matrasje moet luchten.... Dus moet ik wachten of mag ik het bedje al opmaken
Lekker opmaken joh! Wel het kamertje blijven luchten, maar met schone lakentjes enzo zal je kleintje straks vast heerlijk slapen!
6 weken het matrasje laten luchten? huh, nog nooit van gehoord! Maarre, gewoon lekker het bedje opmaken, kan best al en inderdaad, kamertje af en toe laten luchten!
@ suzannes en guusjeb: dankjullie, ik ga morgen heerlijk lakentjes strijken en bedje opmaken!!!!! Lucht hier elke dag. Doe 's ochtends boven alle ramen open en die gaan tegen 6/7 uur 's avonds weer dicht. Dus ik denk dat het idd wel goed gaat komen.
Ik wacht tot ik met verlof ga (34 weken). Daarna ga ik wassen en dan met 35 weken alles opmaken ofzo.
Oh ik heb het al een tijdje opgemaakt. Gewoon omdat het leuk staat. Bij mijn dochter ook gedaan. En toen dat even tegen de kraamzorg gemeld dat het er al even oplag, die heeft het toen nog even verschoont.
Hier ook al opgemaakt afgelopen week, wel heb ik er een plastic hoes verheen gelegd ivm stoffig worden. Misschien is het verstandiger die er af te halen ivm luchten dan . 2e dekbedovertrekje en hoeslakentje liggen klaar dus die zouden idd vervangen kunnen worden zodra ze echt in de ledikant gaat (komt toch eerst vnl in de wieg te liggen en daar wacht ik echt mee tot ze er is, wieg komt op de slaapkamer en dat wordt lekker krap dus dat stellen we nog even uit ). Staat zo gezellig he, opgemaakt en al?
haha ik had het helemaal niet opgemaakt, heeft de kraamhulp gedaan. Bedje is nu nog onbeslapen want Mart slaapt in z'n wiegje.
Ik was jarig toen ik 34 weken zwanger was, veel mensen hebben toen naar het kamertje gekeken met een opgedekt bedje.. Daarna heb ik het afgehaald en gewassen.. Toen ik weeen had heb ik het wiegje opgedekt..
Als de baby geboren is anders ligt het toch alleen maar stof te verzamelen en de kraamzorg verschoont het dan toch.
Ik heb het ledikantje met 37 weken opgemaakt met gewassen beddegoed. Maar als ze volgende week nogniet geboren is doe ik er schone op gewoon weer, ik wil haar niet in een stoffig bedje leggen. Sowieso is het veranderen van lakentjes ook echt leuk om te doen dus..
Bij mij is het nog niet opgemaakt en ik weet ook niet of ik dat ga doen... misschien nog in een nestelbui ofzo, hihi Als het er al een tijdje op ligt, haalt de kraamhulp het er toch weer af i.v.m hygiëne.
Ik had het bedje al opgemaakt toen het kamertje klaar was (met 25 weken) En ik heb vorige week het spul van het ledkantje uitgewassen en er weer omheen gedaan
en haar wiegje, die komt bij ons op de kamer. Heb beddegoed genoeg, dus kan zo weer opnieuw opgemaakt worden
Dat ziet er lief uit Winny.... Hier anderhalve week geleden het wiegje opgemaakt. Vond het toch wel zo leuk om niet alleen de wiegbekleding er op te hebben Ach en dan ligt het misschien een week of vier... verschonen is ook zo gebeurd.