Wij hebben een TWF box, en onze boxmobiel ( nijntje grijs ) past er niet fatsoenlijk op. heb er nu een tussenstukje op gemaakt maar ik vind het geen gezicht ( zie foto ) als ik de schroefdop van de mobiel aan de buitenkant zet is het hetzelfde. zonder tussenstuk hangt het scheef omdat de rand van de box breder is dan de spijlen. welke mobiel kan ik hier wel op zetten zonder rare stukken ?
Ik zelf heb de mobiel van woesel & pip , en die past er wel op , alleen wel erg goed aan moeten draaien - ben ook bang als ik hem er af haal dat ie er niet meer opgaat zo hard is er aangedraaid- maar ik dacht altijd dat de mobiel universeel waren
Ik heb ook een TWF box en dezelfde Nijntje mobiel maar zie niet echt een probleem eigenlijk.. zit er goed op!
ik heb de rainforest van fisher price, hiervoor de woezel en pip. de laatste zat niet zoals het hoorde maar ging prima
Wij hebben geen TWF box, maar wel een box waarbij de rand breder is dan de spijlen (is dat niet meestal zo?). Wij hadden een mobiel van de Prénatal, geen idee meer hoe het precies zat, maar dat ging prima.