Ik ben 26 en halve week in verwachting van de 2e. De eerste is 16 maanden als de baby komt. Welke wagen raden jullie me aan?
Ik denk dat het eraan ligt hoe vaak je de wagen gaat gebruiken. Ik ben zelf in verwachting van tweede, de oudste is dan 17 maanden als baby komt. Ik verwacht duowagen niet vaak te zullen gebruiken, af en toe hier in de wijk. Meestal zullen we samen weggaan en dan neem ik mijn "normale" wagen mee + buggy. Dit is voor mij de reden om voor een goedkopere duowagen te gaan. Het zal Kees Tanden of Topmark worden. Als ik de wagen vaker zou gebruiken, dagelijks ofzo, zou ik voro Bugaaboo donkey gaan
Ik weet dat mijn collega een phil en Teds heeft via marktplaats. Die lijkt mij echt ideaal en zij is er erg over te spreken. Ze willen allebei onderin! Mijn andere collega heeft n grote auto (station) en zij heeft 2 quinnys in de auto liggen. Maar ja dat kan alleen als je met z'n tweeën bent!
Wij hebben de donkey! Hele fijne wagen, rijd soepel en je kunt hem ook als enkele gebruiken. Ze kunnen dan wel lopen maar luisteren is vaak een probleem..
Wij hebben voor een phil & teds gekozen. Wel een oude (kiwi explorer) voor 60 euro. We denken deze een half jaar of een jaar te gebruiken en dan hopen we dat hij op een kidsit achter de wagen kan blijven staan/zitten. Een duo naast elkaar was voor ons niet wat. Paste moeilijk in de auto, ik vond de reiswieg erg klein en ik vond het erg breed. De zoom hebben we niet eens over nagedacht. Maar het is net wat je zoekt. Probeer het eens uit zou ik zeggen! We hebben een goede en hele fijne kinderwagen (mura 4), een draagzak en een extra buggy. En vooral die eerste twee wil ik nog graag blijven gebruiken.