Zoontje heeft nu luier 4+ van de Kruidvat voor in de nacht. Maar hij lekt 's nachts regelmatig door. Ook met een luier achterste voren, broekrand van de pyjama hoog op trekken, etc. Neemt een luier maat 5 meer op dan 4+ of is ie alleen groter? Tips?
Ik had het zelfde, uiteindelijk neemt de 5 beter en meer op is mijn ervaring. Ik zweer echt bij de Active Fit. Ze lekt nooit door, en mijn dametje plast wat af
Ha, ik heb hier het idee dat zoontje al z'n plas opspaart voor de nacht Active fit is van Pampers of niet? Misschien dan toch maar eens switchen.
hier al vanaf maat 3 kruidvat en nooit geen klachten gehad. vind ze fijner als pampers, dat worden van die hang zakken als ze vol zijn haha ik denk dat een 5 meer opneemt maar de maat word dan natuurlijk ook groter dus opletten dat ze niet gaan lekker in de liezen... ook een grotere romper kan de oplossing zijn, als de luier vol zit aan het einde van de nacht en de romper zit strak gaat hij ook lekken.
Thanks voor de rompertip, maar 's morgens heeft hij nog ruimte zat bij de knoopjes. Dus volgens mij ligt het daar niet aan.
Hier hetzelfde gehad. Zoon lekte soms door in 4+, daarna 5 gebruikt s nachts en daar is hij nooit meer in doorgelekt (Kruidvat luiers).
De + staat voor meer kilo's dan de gewone in elk geval. De 4+ is wellicht dikker dan de 4, maar zegt niet dat hij dan weer beter is dan de 5.
Ik zag laatst een artikel dat 4+ meer opneemt dan de 5. Ga er even naar op zoek waar ik t gelezen heb...zag t op fb langs komen dus moet f Internet af.
De 5 is qua pasvorm weer groter. Ik heb inmiddels de 5 luiers gehaald voor de nacht, maar nog niet gebruikt. Ben benieuwd of het gaat helpen.
Uit recente eigen ervaring: de 5 zal meer opnemen dan de 4+. Wij hadden hier hetzelfde probleem met pampers baby dry, maat5. Elke nacht doorlekken, en veel ook. 5+ gekocht maar hielp niks. Uiteindelijk toch maar maat 6 gekocht (hoewel die qua kilo's te groot zou zijn) en nu al een week op rij niks doorlekken, hoewel de pamper wel overvol is.
Helaas, die 3 nachten waren denk ik geluk. Nu inmiddels weer een paar natte nachten... Misschien toch maar eens naar een ander merk kijken.
Hier ook dat probleem van nat zijn smorgens. Nu 4+ want 5 is echt te groot. Het is wisselend met nat zijn,we verschonen hem voor we zelf naar bed gaan nog een keertje,soms is hij dan al nat. Maar het scheelt dat hij gewoon doorslaapt tijdens de verschoning of iig erna meteen weer slaapt. Gisteren bijvoorbeeld was hij droog om 24 uur en vanmorgen alleen de luier nat. Niet te voorspellen hier....