Maat schoentje?

Discussie in 'Verzorging' gestart door zwelgje2000, 9 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwelgje2000

zwelgje2000 Actief lid

9 jun 2009
    224
    0
    0
    Leerkracht
    Brabant
    Hallo,

Mijn dochtertje heeft nu voetjes van ong. 10 cm. Wat is dan haar 'schoen'maat?
    Alvast bedankt!

2. Bri

Bri Niet meer actief

Geen idee. Ik ben gewoon naar een kinderschoenen winkel gegaan, waar ze met zo'n schuifje de voeten opmeten.

Maar bij sommige schoentjes staat er een maat op zowel in cm's als in schoenmaat.

3. zwelgje2000

zwelgje2000 Actief lid

9 jun 2009
    224
    0
    0
    Leerkracht
    Brabant
    Ik wil van die soepele slofjes gaan bestellen. Ze trekt nml steeds haar tenen naar binnen, schoenen zijn dus geen succes.
    Opmeten gaat ook moeilijk... met die gekke tenen van haar...:)

4. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Vaak staat er bij de site wel wel welke maat je moet hebben, dan staat er een maattabel naast..
    Maten verschillen heel erg, want mijn zoontje heeft schoenen in maat 18 en die passen hem goed, maar sommigen heeft hij ook in maat 16/17 en die zijn ook goed..

5. ManonGJ

ManonGJ Actief lid

16 apr 2009
    206
    0
    0
    Barendrecht
    Heb even op onze site hier gekeken Leren slofje en schoentje roze legergroen : Pololo, babyslofjes en als ik daar kijk dan zit je kleintje nog net in maat 17 (tot 10,5 cm) maar ik zou dan gaan voor maat 18/19 want die slofjes kunnen prima wat ruimer zitten. Je kunt er dan ook nog lekker een wollen zooltje in doen voor als het wat kouder is.

6. zwelgje2000

zwelgje2000 Actief lid

9 jun 2009
    224
    0
    0
    Leerkracht
    Brabant
    Dank je wel!

7. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    als je me ff een pb stuur met je mailadres dan heb ik nog wel een voetmeter voor je
    kan je de kleine opzetten en dan weet je gelijk welke schoenmaat je nodig hebt.
    ook altijd meten als ze op d evoetstaan
    wil je winkelen en de kleine gaat niet mee, neem dan een rietje mee op de maat van de voet, dus ff op het rietje staan en afknippen.
    het rietje leg je in d ewinkel in de schoen en je weet of het de juiste maat is

suc6

Deel Deze Pagina