Misschien een rare vraag, maar ik heb in ons babybadje een rand van babyolie zitten die ik er maar niet af krijg gepoetst. Heeft iemand misschien ideeen of tips hiervoor?
Het beste werkt alcohol!! Ik had ook van alles geprobeerd, maar een dot watten en een scheut alcohol werkt super!
Dreft of anders van die keuken anti-vetspray. Ik heb die laatste van de Lidl en daar spuit je die rand zo mee weg. Daarna wel even goed naspoelen uiteraard.
Inderdaad keukenspray (bijvoorbeeld van Muscle). Wat ik ook goed vond werken: Blue Wonder allesreiniger; klein beetje onverdund op de olierand spuiten en daarna goed afspoelen, het was echt meteen weg zonder schrobben. Vooral die Extra vettende of Anti jeuk olie zijn verschrikkelijk he...
Ja hoor, het is (mijn moeder hihihi) gelukt. Ze had een keukengoedje meegenomen (ook iets van een ontvetter). Dus nu weet ik hoe ik het moet doen. bedankt voor de tips .
Als je elke keer na het badderen met een handdoek het badje droog maakt heb je daar volgens mij (bijna) geen last van.
@Dretjuh: Dat dacht ik in eerste instantie ook, en ik maak ook iedere keer het badje droog met een hydrofiele luier, maar ik kreeg toch een olie-rand. In de tussentijd heb ik een keukengoedje gevonden waarmee ik het schoon krijg.