Hey dames, Sinds gisteravond is ons meisje heel erg anders dan normaal. Ze huilt veel, overstrekt zich vaak, drink slecht, slaapt slecht en komt een beetje suf over. Ze heeft verder geen verhoging en verder wel goede plasluiers dus het lijkt niet meteen op een griepje. Ik herken dit niet van mijn andere meiden dus ik heb geen idee of het normaal is. Kan het een sprongetje zijn of gewoon een aankomende griep? En is het slim om naar de huisarts te gaan? Ik ben er toch wel wat onzeker over omdat ze nog zo klein is. Ze is pas 6 weken oud. Wie herkent dit of heeft er tips?
Als het zo blijft of erger wordt zou ik naar de huisarts gaan morgen. Slecht drinken en suf zijn vind ik bij een baby van 6 weken niet goed klinken. Kan net zo goed aankomend griepje zijn idd maar zou toch even late checken beterschap
Ik zou bij zo'n kleintje zeker even de huisarts bellen! Waarschijnlijk gewoon een beginnend griepje, maar met zo'n kleintje geen risico nemen
Suf overkomen is niet oke...naar de huisarts! Heeft ze zich altijd al overstrekt en veel.gehuild? Of alleen nu?
Ik heb de huisarts gebeld, we kunnen over een uurtje terecht. Ze huilt nooit veel en overstrekt zich ook niet dus vooral daarom was ik toch wel wat bezorgd.
Dokter dacht aan een virusje, maar ze had bij de huisarts wel ineens wat verhoging dus we zijn toch door gemoeten naar het ziekenhuis. Maar goed ook ze ging ineens snel achteruit en ze vermoeden nu zelfs een hersenvliesontsteking... Momenteel gaat het wel weer redelijk met haar. Het is me allemaal nog best onduidelijk. Hopelijk weten we snel meer!
Och wat heftig voor jullie. Ik dacht echt, sprongetje misschien gezien gaat leeftijd. Goed dat je naar je gevoel luistert. Mogelijk is het niets maar je weet nooit. Liever Het zekere voor het onzekere! Sterkte hoor!
Hoe gaat het met je meisje Kleine Fee? Ik zag dat je hier al een paar dagen niet actief bent. Ik hoop dat het door de drukte van de feestdagen komt en dat het goed gaat met A.
Beste Kleine Fee, Ik ken je niet, maar op de een of andere manier bleef dit topic door mijn hoofd spoken. Vandaar dat ik het net nog even heb opgezocht. Ik heb er geen woorden voor, dit is het ergste dat je als ouder kan overkomen. Gecondoleerd met het verlies van jullie kleine meisje. Ontzettend veel sterkte voor jou en je gezin gewenst. Wat is het leven soms toch onvoorstelbaar oneerlijk...
KleineFee, Wat verschrikkelijk om te lezen dat jullie meisje is overleden. Ik heb hier geen woorden voor, wat verschrikkelijk! Mijn moeder hart huilt om dit te lezen. Gecondoleerd met jullie meisje en veel sterkte met dit verschrikkelijke verlies...
Och Nee toch! Wat vreselijk oneerlijk. .. hoe verwerk je zoiets? heel veel sterkte en kracht in deze vreselijke tijd!
Lieve KleineFee. Wat vreselijk oneerlijk , ik heb hier geen woorden voor. Gecondoleerd en ontzettend veel sterkte!
Oh kippenvel hier,wat ongelovelijk heftig en verdrietig. Ik wens jullie heel veel sterkte in deze verschrikkelijke tijd waar jullie in zitten.
Kwam weer eens in het topic kijken. Je valt me altijd op door onze dochters die dezelfde naam hebben. Tot mijn schrik zie ik nu het vreselijke bericht dat jullie jongste dochter overleden is. Vreselijk!! Heel veel sterkte met het verwerken van dit verschrikkelijke verlies.