17 maanden en ineens weinig drinken?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door harmsen85, 23 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harmsen85

harmsen85 Lid

7 apr 2015
    93
    0
    0
    mijn klein wondertje!
    lelystad
    Hallo even een vraag,
    Onze meid is nu 17 maanden en sinds een week drinkt ze bijna niet (paar slokjes)
    Alles is ineens bah!
    Wie heeft dit nog meer? Wij hebben alles al geprobeerd! Ik doe nu pap fles sochtends en die gaat er wel in..en smiddags maar knijpfruit zodat ze toch nog vocht binnen krijgt.

2. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Mijn dochter drinkt nooit echt veel maar soms heeft ze fases dat ze ook bijna niks drinkt. Dan ben ik met elke slok al blij. Ik geef haar dan maar veel fruit, yoghurt of soms als ze dat wel drinkt fristi ofzo.
    Ik ben het onmiddels gewent op een gegeven.
    moment gaat ze dan vanzelf weer meer drinken.

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Er is weer een sprong met 17 maanden toch? Misschien is dat het?

4. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Misschien tuitbeker of rietjesbeker proberen?
    En, klinkt gek, maar minder vaak drinken aanbieden; een keer of vier per dag. Dan voorkom je dat ze steeds 1 slokje neemt, en ben je er ook niet de hele tijd mee bezig, dat scheelt in elk geval een hoop spanning.
    En een beetje gemeen trucje dat bij mijn dochter vaak wel werkte: als ze de beker nog niet leeg heeft zeggen " O, je bent klaar met drinken, dan kunnen we gaan slapen/ een schone luier aandoen/ etc." Iets wat ze niet zo leuk vindt in elk geval. Meestal Was het dan: "neeeeee, ik ben nog niet klaar" en ging het er wel in

Deel Deze Pagina