Ik heb een vraagje, ons dochtertje is helemaal weg van de sprookjesboom. Nu leek het misschien leuk om er eentje te kopen voormhaar verjaardag. Maar ik wil eerst weten of het ook echt de moeite is om te kopen. Heeft iemand van jullie kindjes zo'n laptop? Zoja wordt er ook echt meegespeeld. En is het een beetje makkelijk om mee te spelen?
Demi heeft die bij opa en oma en vindt hem heel leuk. Hij is wel moeilijk. Je hebt heel veel verschillende kaarten die je er in stopt en dan stelt de laptop vragen zoals hoeveel taarten zie je, staat iets links of rechts van iets anders. Demi kan het nog niet alleen spelen, die heeft echt hulp nodig. Maar persoonlijk vind ik het wel een van de leukste laptops met veel mogelijkheden.
Ik zeg niet doen! Wij hebben hem gekocht in de efteling en het werkt met kaarten. Deze schuif je aan de bovenkant er in en daar worden dan vragen over gesteld. De vragen vind ik niet bij de leeftijd passen, die op de verpakking vermeld staat. Je ziet dus een plaatje en daar moet je vragen beantwoorden zoals: -hoeveel cadeautjes zie je? (op een cijfer drukken) -Staat Doornroosje links of rechts naast de Reus (kiezen uit 4 pijltjes) -Met welke letter begint het woord reus (druk op een letter) De woorden staan trouwens op de kaart. Bij elke kaart heb je zo'n 7-10 vragen en volgens mij heb je 20 kaarten. Verder kun je op een knop drukken en dan krijg je een muziekje te horen. Kort gezegd: hij ligt hier in de kast