Boodschappen doen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Maartt, Aug 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maartt

Maartt Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,843
    725
    113
    Ik ga straks met mijn meisje de wekelijkse boodschappen halen. Normaal gesproken loop ik dan met haar in de wagen en een winkelkarretje. Maar nu vraag ik me het volgende af..

Ze kan al zitten. Niet uit zichzelf, maar wel als je haar neerzet. Op een gegeven moment gooit ze zich wel achterover of naar de zijkant. Ik kan me dus nog niet omdraaien als ze zit.
    Ze zit heel stabiel maar gooit zich om omdat ze iets anders wil of het zat is..

Kan ze in het zitje van het winkelkarretje?

2. kimv

kimv Fanatiek lid

Jul 8, 2009
    1,055
    0
    0
    Gewoon een keertje proberen als je een klein boodschapje nodig hebt.

groetjes kim

3. jessi

jessi Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    2,304
    13
    38
    Female
    thuis mama
    Tiel
    zou het gewoon proberen als ik jouw was ik had het zelfde idee omdat binnenkort eens te proberen.

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik zou het niet met je grote wekelijkse boodschappen proberen, want dan zit ze halverwege ineens niet meer goed bijvoorbeeld. Officieel zou ik zeggen "Nee, wachten tot ze goed zelf kan zitten" maar ik heb mijn dochter met een maand of 9 wel in het karretje gezet, nog voor ze op de fiets meeging. Soms vulde ik 't zitje dan op met zachte dingen zoals keukenrol en mn jas/sjaal omdat ze nog weleens opzij wou hangen.

5. MoederK

MoederK Fanatiek lid

Jan 19, 2009
    1,833
    46
    48
    Ik weet niet meer hoe oud mijn dochtertje was toen we dat voor de eerste keer deden maar weet wel dat we toen een dekentje achter haar deden. Zat dus achter haar rug en aan de zijkanten.
    Ging prima zo

6. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Bij onze supermarkt kon de maxicosi op het karretje. Anders zette ik de maxicosi altijd in het karretje. Wel minder ruimte maar lukte altijd wel.

7. Ligero

Ligero VIP lid

Aug 1, 2011
    6,823
    1,533
    113
    Ik zou inderdaad iets van een kussentje/dekentje meenemen om haar wat stabieler te laten zitten en dan gewoon proberen!

8. yossie

yossie Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    1,784
    0
    36
    Hier doe ik ook boodschappen vanaf dat hij stabiel kan zitten. Ook de grote! En hij gaat ook nog niet zelf zitten. Hij `valt´ ook wel eens naar de zijkant, maar dat is alleen omdat hij daar dan iets ziet wat hij wil pakken.

Dus als dat bij jou dochter ook zo is zou ik gewoon gaan. Volgens de fysio was dit allemaal geen probleem als hij stabiel zelf kon blijven zitten. En thuis valt hij echt niet om, maar gaat hij gewoon zelf liggen als hij ergens bij wil dat kan in de winkelwagen natuurlijk niet!

9. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Mijn mannetje heeft nu 2x in het wagentje gezeten, wel als ik maar een paar dingen nodig had. Hij zit op de grond best stevig, en in het winkelwagentje ook. Alleen dat hij zich moet vast houden beseft hij nog niet!
    Ik hou dus 1 handje continue vast zeg maar. Gaat prima en hij vond het reuze leuk!

10. Maartt

Maartt Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,843
    725
    113
    Oke ik heb het uitgeprobeerd..

Het ging prima en ze vond het prachtig! Dekentje erachter gestopt.

Alleen was ze erg bewegelijk en wilde ze van alles pakken haha.
    Dus wel veel vastgehouden vond dat naar de zijkant hangen een beetje spannend.

Eigenlijk was het geen gezicht, Rhodé is kaal en heel klein, echt nog baby. Dus ze trok veel bekijks.

Voor herhaling vatbaar maar ik denk alleen met een kleiner boodschappenlijstje. Die ze overigens ook de hele tijd wil hebben en in dr mond wil stoppen, te grappig!

Share This Page