Weer een slaap vraagje, 1jarig zoontje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door nicolletjuh, 13 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    Hai dames, hier weer een vraag over slapen.. Ons zoontje van net een jaar slaapt al heel lang slecht, nou is het een heel gevoelig mannetje die heel snel vatbaar is voor van alles en al veel ziek is geweest, geregeld bij de hap gezeten met hem.. Hij kwam eigenlijk meestal 1/2x per nacht, gaf hem klein flesje en sliep door maar de laatste dagen als die ong een half uurtje slaapt begint die te huilen, soms snel te troosten en weer slapen en soms heel lang troosten.. Afgelopen nacht was het drama, rond 23.30 begon hij te huilen en sliep rond 6uur pas weer echt, heel onrustig huilen slapen huilen wakker paniek aan mij vastklampen enz enz.. Herkent iemand dit? En zo ja hoe is het overgegaan? Is het een fase of....

2. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Mijn zoontje is een makkelijke slaper dus ik weet niet of het te vergelijken is maar hij had vanaf zijn 1e verjaardag ook een moeilijke slaaptijd.

Hij was na het is slaap vallen al snel weer wakker en helemaal overstuur, heb een aantal keer echt een tijdje met hem beneden gezeten al wiegend.
    Of hij wilde rond zijn normale slaaptijd savonds niet meer naar bed.
    Dit is (gelukkig) maar een paar weken geweest en nu slaapt hij weer prima.

3. lola1985

lola1985 Lid

10 aug 2014
    39
    0
    0
    kinderen
    Utrecht
    mijn dochtertje van net een jaar slaapt ook heel licht en word altijd wakker als wij gaan slapen en dan...huilen. Nu geven we haar d'r speentje en laten haar in bedje liggen (dus niet optillen) en aaien over haar rug/ buik. Ze word dan rustig en slaapt weer verder. Ik heb het idee dat ze op het moment erg aan het dromen is, ze loopt nu aan 1 hand dus ze heeft veel te verwerken aan wat ze allemaal kan ed.
    Maar mijn dochter had ook reflux, ik herken de hysterie en het lange heftige huilen wel....dit kwam door het te plat liggen. Misschien komt het door het liggen/ te plat liggen? Of is dat gek gedacht?

Deel Deze Pagina